۷۰ هزار بسته پوشک بچه احتکار شده در خراسان رضوی کشف شد



اخبار,اخبار اقتصادی,احتکار پوشک

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در هفته گذشته ۷۰ هزار بسته پوشک بچه از ۲ انبار احتکار کالا در خراسان رضوی کشف شد.

قربان میرزایی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ما برای نوسانات قیمتی که هم اکنون برای کالاهای اساسی در بازار وجود دارد از ذخایر استراتژیک خود استفاده می‌کنیم به عنوان مثال در مورد مرغ ممکن است روزی 20 تن توزیع داشته باشیم ما برخی از روزها تا 100 تن هم به بازار تزریق کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: سعی می‌شود که کالاهای تنظیم بازار در مناطق کم برخوردار هر شهرستان توزیع شده و با قیمت‌های بسیار پایین در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد:کار دیگری که ما برای تأمین مایحتاج مردم در دستور کار داریم ذخیره‌سازی کالاهای اساسی است؛ ما در مورد هر کالا خط قرمزی داریم که این خطوط را با هر روشی اعم از واردات و یا خرید از سایر استان‌ها رعایت میکنیم به عنوان مثال ما در مورد گندم و شکر به اندازه مصرف حدود یک سال ذخیره‌سازی انجام داده‌ایم.

 

میرزایی تأکید کرد: تا به حال 21 جلسه کمیسیون تنظیم بازار تشکیل شده و در این زمینه نسبت به سایر استان‌ها تلاش بیشتری داشته‌ایم؛ در نظر بگیرید مصرف روزانه گوشت قرمز در استان 210 تا 220 تن است که بخشی از نیاز بازار را به صورت گوشت منجمد تأمین می‌کنیم، همچنین گوشت گرم استرالیایی را هم وارد می‌شود و علاوه بر اینها گوشت قرمز عادی که در کشتارگاه‌های داخلی کشتار می‌شوند هم در فروشگاه‌ها موجود بوده و به فروش می‌رسند.

 

وی ادامه داد: همچنین سعی داشته‌ایم در کشف انبارهای احتکار کالاهای مختلف ورود داشته باشیم در همین هفته گذشته ما توانستیم 2 انبار که در آنها 70 هزار پوشک بچه احتکار شده بود را کشف و سعی هم بر این شده که تمام کالاهای احتکاری را با سرعت وارد بازار کنیم و شاهد هستیم که در نمایشگاه‌های پاییزه هم بخشی از برنج و شکری که ازانبارهای احتکار کالا کشف شده بود به فروش رسید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------