نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن: شنیده‌ها حاکی از تغییر وزیر صنعت دارد



اخبار,اخبار اقتصادی,محمد شریعتمداری

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رئیس جمهوری هفته آینده تفییرات وسیعی در هیأت دولت انجام خواهد داد، گفت: شنیده شده که وزیر صنعت نیز طی روزهای آینده تغییر خواهد کرد.

فریدون احمدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دوباره پروسه روند انتخاب استاندار زنجان به جریان افتاده است و برای آن زمان نیز تعیین شده است و آنچه مسلم است قانون باید اجرایی شود.

 

وی با اشاره به اینکه استاندار را دولت و وزارت کشور تعیین خواهد کرد، گفت: البته از نمایندگان نیز در این باره نظرسنجی خواهد شد؛ اما خوب ما روی یک گزینه خاص متمرکز نشده‌ایم، چون برخی با استاندار بومی و برخی با گزینه غیربومی موافقند که البته این امر به شخص منتخب بستگی دارد.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بر اساس گزینه‌های وزارت کشور تصمیم‌گیری شود، گفت: فعلا هرکسی درباره استانداری زنجان صحبتی دارد؛ ولی فعلا از سوی وزارت کشور گزینه‌ای به ما معرفی نشده است.

 

احمدی در پاسخ به سؤال فارس درباره اینکه سه گزینه هوشمند صفایی، علی‌رضا منادی و محسن علیمردانی برای استانداری زنجان مطرح هستند؛ نظر شما چیست؟ اظهار کرد: هر سه نفر گزینه خوبی هستند.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته گذشت زمان همه چیز را درباره انتخاب استاندار مشخص خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه عملکرد دو ساله استاندار فعلی نیز مطلوب بوده است و هرچه در توان داشته انجام داده است، افزود: به نظر بنده آنچه در توان داشته مضایقه نکرده است.

 

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در زنجان در مورد وضعیت هیأت دولت و عدم وجود سرپرست در برخی از وزارتخانه‌های اقتصادی اظهار کرد: رئیس جمهوری هفته آینده تفییرات وسیعی در هیأت دولت انجام خواهد داد.

 

*همه مردم می‌دانند شرایط کشور خاص و در واقع جنگ اقتصادی است

 

وی با اشاره به اینکه شرایط خاص است و همه آن را می‌بینند و می‌دانند؛ بیان کرد: همه مردم می‌دانند امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.

 

احمدی با بیان اینکه تجمع و تحصن در شرایط کنونی کشور موضوعیت ندارد؛ بیان کرد: شرایط خاص کشور نیازمند صبر، آرامش و مدارا در شرایط کنونی است.

 

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور نیازمند مدیریت است؛ اضافه کرد: این مدیریت باید از سوی مردم و مسؤولان اتفاق بیفتد و همه باید وارد میدان شوند تا این مراحل را پشت سر بگذارند.

 

وی با اشاره به اینکه تغییراتی در وزارت صنعت نیز در دستور کار قرار دارد؛ اضافه کرد: شنیده شده که وزیر صنعت نیز طی روزهای آینده تغییر خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------