آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

کرباسیان: آنان که می‌خواهند ما را به سستی بکشانند، این آرزو را به گور می‌برند



اخبار,اخبار اقتصادی,کرباسیان

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: آنهایی که می‌خواهند ما را به سستی بکشانند، این آرزو را با خود به گور می‌برند.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، مسعود کرباسیان در آیین تجلیل و معارفه مدیران پیشین و جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: افتخارم این است که در مسئولیت جدید، نخستین سفرم به استان خوزستان است؛ استانی که منشا تاریخ نفت و سرمایه ارزشمند کشور است. آرامش امروز ما، مرهون خوزستان است که خط اول در دوران جنگ تحمیلی بود.

 

 وی با بیان این‌که حامل پیام قدردانی وزیر نفت از کارکنان این سه شرکت است، گفت: اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی به معنای واقعی در نفت جریان دارد.

 

 مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران یادآور شد: دولت برای تحویل لایحه بودجه سال ۹۸ به مجلس تا ۱۵ آذرماه، در سه شیفت مشغول فعالیت است.

 

 کرباسیان بر استفاده از نیروهای متخصص جوان در صنعت نفت تاکید کرد و گفت: مجموعه تلاش‌هایی که در صنعت نفت و شرکت ملی نفت ایران انجام می‌شود باید به‌خوبی بازتاب داده شود. برای نمونه افزایش تولید پس از تحریم‌ها، اقدام‌های ارزشمند صنعت نفت در حوزه حفاری یا فعالیت توسعه‌ای در غرب کارون تنها بخشی از فعالیت‌های انجام شده در این شرکت است.

 

 وی حضور نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در آیین قدردانی از مدیران سه شرکت نفتی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: این حضور نشان می‌دهد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی قدردان تلاشگران صنعت نفت هستند.

 

 مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به حضور استاندار خوزستان نیز در این آیین اشاره کرد و افزود: تجربه، دلسوزی و پیگیری، آقای شریعتمداری را جزو استانداران جسور و موفق کشور قرار داده است.

 

کرباسیان با قدردانی از مدیران‌عامل پیشین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های قانونی به‌طور حتم در آینده باز هم از توانمندی‌های این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

 

 احمد محمدی، جهانگیر پورهنگ و سیدعبدالله موسوی  هفته گذشته به عنوان مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران منصوب شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------