آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران: اگر ما پنجشنبه را تعطیل کنیم، عملاً ۳ روز با جهان ارتباط داریم

عباس آرگون، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، درباره لزوم تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه گفت: در خصوص تعطیلات پایان هفته…

سازمان برنامه و بودجه: بودجه نوسازی مدارس ۱۸۵۰ میلیارد تومان است، نه ۱۱ میلیارد



اخبار,اخبار اقتصادی,سازمان برنامه و بودجه

سازمان برنامه و بودجه به برخی مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از جمله بودجه نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین اعتبارات جامعه المصطفی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به تازگی در شبکه‌های اجتماعی انتقادهای زیادی به ناکافی بودن بودجه نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین بالا بودن بودجه یکی از نهادها با نام جامعه المصطفی العالمیه مطرح شده است. سازمان برنامه و بودجه در واکنش به این انتقادات اعلام کرد: بودجه نوسازی و تجهیز مدارس در لایحه بودجه ۹۸ معادل ۱۸۵۰ میلیارد تومان است، نه ۱۱ میلیارد تومان. همچنین اعتبارات جامعه المصطفی العالمیه ۲۰۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با اعتبار مصوب قانون سال ۱۳۹۷ (۳۰۳  میلیارد تومان) حدود ۳۳ درصد کاهش یافته است.

 

طبق اعلام این سازمان، اعتبارات هزینه‌ای سازمان غذا و دارو از محل اعتبارات عمومی لایحه  بودجه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، با ۲۴ درصد رشد نسبت به قانون بودجه سال ۱۳۹۷ به میزان ۴۱۲ میلیارد ریال پیش بینی شده است و رقم ۳۳۰ میلیارد ریال عنوان شده بودجه مصوب سال ۱۳۹۷ آن سازمان است. همچنین سازمان مذکور دارای ۱۲۵۰ میلیارد ریال درآمد اختصاصی است.

 

این سازمان در پایان افزوده است: ۱۴ میلیارد دلار در لایحه بودجه ۹۸ برای واردات کالاهای اساسی، نهاده‌های کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی با نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی به صورت مجزا پیش‌بینی شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------