رئیس کمیسیون انرژی مجلس: بنزین گران نمی‌شود



اخبار,اخبار اقتصادی,فریدون حسنوند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون انرژی مخالف سهمیه‌بندی سوخت خودروها است، گفت: بنزین در سال آینده گران نمی‌شود.

به گزارش مهر، فریدون حسنوند عصر امروز در جلسه شورای اداری در ساختمان کوثر فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: دشمنان با ایجاد تحریم و برگزاری جلسات با کشورها با تطمیع و تهدید به زم خود قصد توقف در فروش نفت کشور را داشتند.

 

وی افزود: یک گروه تندرو در امریکا با همکاری روباه پیر و برخی کشورهای مرتجع به دنبال ایجاد تحصن، اعتراض، ناامیدی و اقدامات تروریستی در کشور بودند که با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و ایثار ملت بزرگوار ناکام و نقشه‌های آنان شکست خورد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی به مطالبات شهروندان تصریح کرد: با مدیریت جهادی و انقلابی هم‌چون سال‌های ابتدایی انقلاب و دوران دفاع مقدس باید مسیر توسعه کشور را پیگیری و برنامه‌ریزی شود.

 

وی، اشتغال را اولویت اول شهرستان، استان و کشور نامید و افزود: تمام مدیران و مسئولان در نظام باید از ظرفیت‌های قانونی و استعداد کشور در تمام زمینه‌ها برای توسعه، عمران و اشتغالزایی استفاده شود.

 

حسنوند گفت: مسئولان دستگاه‌های اداری باید به عنوان مدیران انقلابی با اطلاع از قوانین فرصت را برای خدمت، پاسخگویی به مطالبات، ایجاد اشتغال و سازندگی کشور از طریق کار جهادی شتاب گیرد و در این زمینه از مدیران انقلابی حمایت خواهیم کرد.

 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون انرژی مخالف سهمیه‌بندی سوخت خودروها در سال آینده است، گفت: بنزین در سال آینده گران نمی‌شود.

 

حسنوند اظهار کرد: صحبت‌های انجام شده در ارتباط با نحوه توزیع سوخت، سهمیه‌بندی و افزایش بهای بنزین صحت نداشته و هرگونه گمانه‌زنی و بحث در این زمینه شایعه است.

 

وی گفت: قیمت بنزین و سوخت به‌بهانه اعمال‌ تحریم‌های آمریکا افزایش نخواهد داشت و سطح تولید بنزین در کشور به‌حدی است که توان مقابله با تحریم‌ها را داریم.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه مدیریت مصرف سوخت و مقابله با قاچاق سوخت، سهمیه‌بندی سوخت نیست، بیان کرد: بهترین راه مقابله با قاچاق سوخت برخورد قاطع با عاملان و برای مدیریت مصرف سوخت خودروها فرهنگ‌سازی در کشور است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------