آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چشم‌انداز کاهش رشد اقتصاد ایران با رصد بانک جهانی

درحالی که دولت سیزدهم ماه‌هاست روی رشد بالای اقتصای در دو سال تازه سپری شده نسبت به سال‌های پیش از آن افتخار می‌کند، بانک…

زهرا ساعی: فراکسیون کارگری مجلس حداقل حقوق کارگران را 4 میلیون تومان پیشنهاد داد



اخبار,اخبار اقتصادی,زهرا ساعی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اعلام این خبر که این فراکسیون حداقل دستمزد برای کارگران را چهار میلیون تومان پیشنهاد داده است، تاکید کرد که مرکز پژوهش‌های مجلس خط فقر در تهران را ۳ میلیون و دویست هزار تومان اعلام کرده است.

به گزارش فارس، زهرا ساعی، در تشریح جزئیات نشست امروز فراکسیون کارگری مجلس، اظهار داشت: در این نشست این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به وجود تورم، افزایش نرخ‌ها و نوساناتی که در شرایط کنونی در بازار وجود دارد باید مبلغ چهار میلیون تومان به عنوان حداقل حقوق برای کارگران تعیین شود.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این رقم در پی محاسباتی که از طریق فرمول‌های موجود در حوزه اقتصادی برای پرداختی به کارگران در سال 98 پیشنهاد شده است و امیدواریم که با کمک دولت بتوانیم با افزایش حقوق این قشر شاهد ارتقای توان خرید قشر کم درآمد جامعه باشیم.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون قشر زحمتکش کارگر با مشکلات متعدد اقتصادی مواجه هستند و دستمزدهای آنها به دلیل بالا بودن مخارج زندگی پاسخگوی نیازهایشان نیست.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: در این نشست خط فقر از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برای زندگی در شهر تهران سه میلیون و دویست هزار تومان اعلام شد.

 

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: نماینده کارگران و مسئولانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------