آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

کاهو ۱۵ هزار تومان شده است؟



اخبار,اخبار اقتصادی,کاهو

رئیس اتحادیه بار فروشان البرز گفت: میوه‌فروشان سطح شهر اجازه دارند فقط تا ۳۰ درصد گران‌تر از میادین میوه تره بار اقلام خود را بفروشند.

سیف الله عسکر خانی در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به اخبار مربوط به افزایش قیمت کاهو، ضمن رد وجود کاهوهای ۱۵ هزار تومانی گفت: فروش کاهو ۱۵ هزار تومانی واقعیت ندارد و اگر هم چنین قیمتی وجود داشته باشد مربوط به شیطنت و یا بی‌انصافی برخی میوه فروشان سطح شهر است که بیش از ۳۰ درصدی که باید به قیمت محصولات خود اضافه کنند اقدام به فروش کرده‌اند.

 

وی در خصوص قیمت کاهو در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: درست است که کاهو و برخی صیفی‌جات به دلیل وقوع سیل در جنوب به خصوص خوزستان افزایش قیمت داشته اما این افزایش زیاد نیست.

 

عسکر خانی اعلام کرد: قیمت هر کیلو کاهو در میادین از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان شروع می‌شود و در نهایت برای عالی‌ترین و بهترین کاهو موجود در بازار هر کیلو هشت هزار تومان تعیین شده است.

 

رئیس اتحادیه بارفروشان البرز در ادامه از کاهش قیمت گوجه فرنگی خبر داد و گفت: در این شرایط حتی شاهد کاهش قیمت در گوجه فرنگی بوده‌ایم که در میادین با ۵۰۰ تومان کاهش قیمت به مبلغ سه هزار ۸۰۰ تا چهار هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، قیمت خیار هم کیلویی چهار تا ۵ هزار تومان است.

 

عسکر خانی در پایان اظهار کرد: در قیمت میوه تغییرات ناگهانی و یک شبه تقریباً وجود ندارد و قیمت‌ها در نهایت با تغییرات ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان تغییر همراه است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------