نوبخت: بسته های حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی بین ۱۶ میلیون خانوار توزیع شد



اخبار,اخبار اقتصادی,نوبخت

رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: تاکنون به حدود ۱۶ میلیون خانوار و پنجاه میلیون نفر بسته های ۲۰۰ هزار تومانی جبرانی و حمایتی پرداخت شده است.

به گزارش خانه ملت، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه هر مابه التفاوت ای که از بحث تغییر قیمت ارز از ابتدای سال حاصل شود به مردم اختصاص می یابد، اظهار داشت: حدود ۱۴ میلیارد دلار ارز به کالاهای اساسی اختصاص یافته که مبلغ ریالی آن حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان می‌شود و دولت حاضر شده این مابه‌التفاوت را از واردکنندگان و تولیدکنندگان دریافت نکند به شرط اینکه قیمت کالاها نیز افزایش نیابد.

 

*کلیه مابه التفاوت نرخ ارز در سال آینده به مردم بازگردانده می شود

 رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اقدام دیگر دولت برای حمایت از سفره مردم و  عدم افزایش قیمت کالاهای اساسی موضوع  مابه التفاوت ارز پتروشیمی ها بود، افزود: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مابه‌التفاوت به صورت بسته کمک های ۲۰۰ هزار تومانی توزیع و به حدود ۱۶ میلیون خانوار و پنجاه میلیون نفر بسته های ۲۰۰ هزار تومانی جبرانی پرداخت شده است.

 

این عضو کابینه دولت دوازدهم، تصریح کرد: سال آینده هر مابه التفاوتی از نرخ ارز برای دولت حاصل شود تمام آن به مردم بازگردانده می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------