آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

وزیر صنعت: ‌‌مجور واردات مرغ صادر شد



اخبار,اخبار اقتصادی,رضا رحمانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از صدور مجوز لازم برای واردات مرغ به جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: واردات گوشت تا زمانی که شاهد تعادل عرضه و ثبات قیمت در بازار نباشیم، ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، رضا رحمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واردات مواد اولیه، قطعات و ملزومات تولید به مناطق آزاد و ویژه بدون ثبت سفارش  و به صورت آزاد تصویب شده است.

 

وی با بیان اینکه واردات باید مربوط به اقلام اولیه باشد، عنوان کرد: در برخی استان‌ها برای صادرات در زمینه تسویه ارزی مشکلاتی دارند که در ازای آن می‌توانند برای خود و کسانی که ثبت سفارش کردند واردات کنند.

 

‌رحمانی ‌اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و دغدغه دولتی‌ها، مجوز لازم به وزارت جهاد کشاورزی برای واردات مرغ داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تنظیم بازار مواد غذایی و اقلام اساسی به عهده وزارت جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: هدف صدور مجوز برای واردات مرغ به جهاد کشاورزی کنترل نوسانات بازار است.

 

رحمانی تولید مرغ در مرغداری‌های کشور را بیش از نیاز مصرفی دانست و افزود: دیروز در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور مصوب کردیم که گوشت‌های موجود در بنادر ترخیص شوند و در این زمینه دیگر مشکلی وجود ندارد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: هر محموله موجود در بنادر بیش از 20 هزار تن بوده که با ورود به بازار شاهد تعادل عرضه و ثبات قیمت در بازار هستیم.

 

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کلنگ‌زنی طرح «زیست پالایشگاه اتانول و کنجاله تخمیری» در شهرک صنعتی خان احمد باشت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

 

رحمانی عصر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد شرکت و بعد از آن از طرح در دست اجرای پتروشیمی گچساران بازدید کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------