سو استفاده برخی شرکت های هواپیمایی از سیلاب برای درآمد بیشتر



اخبار,اخبار اقتصادی

قیمت بلیت هواپیما از مبدا اهواز به تهران، در 24 ساعت گذشته به دلیل قطع مسیر ریلی جنوب و بسته بودن مسیر زمینی ناشی از ریزش کوه و آبگرفتگی آزاد راه زال، و جاده قدیم اندیمشک پلدختر، تا هشت میلیون ریال افزایش یافت.

رییس انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان در این باره بیان کرد: اختلال در تردد ریلی و جاده ای موجب شده تا مردم به سمت تهیه بلیت هواپیما هجوم آوردند و این امر باعث افزایش قیمت ها شده است.

 

عبدالامیر خوانساری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قیمت بلیت هواپیما شناور است ، افزود:پیش بینی می شود که این قیمت ها پس از اتصال شبکه ریلی خوزستان به تهران و نیز برقراری تردد جاده ای، مجدد عادی شود.

 

شرکت های هواپیمایی در حال تخلف هستند

وی کنونی قیمت بلیت مسیر اهواز - تهران را بین هفت میلیون و 500 هزار ریال تا هشت میلیون ریال اعلام کرد و افزود: شرکت های هواپیمایی در حال تخلف از قوانین هواپیمایی کشوری هستند.

 

خوانساری گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برای بلیت هواپیما سقف و کف تعیین کرد بطوری که مسیر اهواز - تهران و یا برعکس بین یک میلیون و 500 هزار ریال تا چهار میلیون ریال است اما شرکت های هواپیمایی این قیمت ها را رعایت نمی کنند.

 

رییس انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان ادامه داد: مجوز پروازی این شرکت ها بر عهده سازمان هواپیمایی کشور است و از این طریق می توان شرکت ها را به انجام تعهدات مجبور کرد.

 

به گفته وی در این سازمان اراده ای برای برخورد و یا تمکین شرکت ها برای رعایت حقوق مصرف کننده ندارد.

 

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک از جمله مسیرهای پروازی از فرودگاه اهواز و بر عکس در کشور هستند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------