رئیس بنیاد مسکن: ۱۵ میلیون وام و پنج میلیون کمک بلاعوض به سیل زدگان پرداخت می شود



اخبار,اخبار اقتصادی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از اعزام و استقرار تیم‌های ارزیاب و ماشین‌آلات به لرستان برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر و پرداخت 15 میلیون تومان وام و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض به روستاییان سیل زده خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، « علیرضا تابش» روز سه شنبه افزود: ارزیابی خسارت های منازل و لوازم خانگی در 3 شهرِ خرم‌آباد، چکنی و پلدختر آغاز شده است.

 

وی از اعزام تیم‌های ارزیاب و ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان‌های مرکزی، همدان، اصفهان، قزوین، و لرستان به شهرهای چگنی، پلدختر و خرم‌آباد برای امداد رسانی به آن استان خبر داد.

 

به گفته تابش، در حال حاضر تیم های ارزیاب و ماشین آلات برای ارائه خدمت به مردم آسیب دیده استان لرستان مستقر شده و کار ارزیابی منازل مردم و لوازم خانگی را آغاز کرده اند.

 

وی گفت: در مناطق سیل زده ت تیم های ارزیاب به صورت خانه به خانه وضعیت آسیب و معیشت سیل زدگان را بررسی می کنند و برای آنان پرونده تشکیل می شود تا پس از بررسی های انجام شده 15 میلیون تومان وام و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض برای معیشت خانوارهای آسیب دیده روستایی پرداخت شود.

 

بر اساس این گزارش، ماشین آلات بنیاد مسکن استان کردستان به عنوان معین استان لرستان به لرستان برای کمک و امداد رسانی به مناطق حادثه دیده لرستان اعزام شده اند.

 

پیش‌تر بازسازی مناطق حادثه دیده از طوفان، سیل، رانش در استان گلستان با کلنگ‌زنی احداث اولین واحد مسکونی در روستای چن سبیلی شهرستان آق‌قلا و احداث اولین واحد مسکونی در استان مازندران در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ انجام شده بود.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------