رئیس اتحادیه نان فانتزی تهران: سرعت افزایش قیمت‌ها به قدری بالاست که نمی‌دانیم چقدر باید گران کنیم



اخبار,اخبار اقتصادی

رئیس اتحادیه نان فانتزی گفت: سرعت افزایش قیمت مواد اولیه مانند روغن، شکر و دیگر افزودنی‌ها به قدری بالا است که نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که چقدر افزایش قیمت بدهیم. منتظر هستیم تا این قیمت‌ها یک ثبات حداقلی پیدا کند سپس قیمت‌های خود را افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، رئیس اتحادیه نان فانتزی در خصوص افزایش قیمت نان گفت: من واقعا از برخی رسانه‌ها تعجب می‌کنم که اظهارات من را کاملا خلاف واقع منتشر کردند در حالی‌که من هیچ اظهار نظری نسبت به مسولیتی که ندارم، نمی‌کنم.

 

وی ادامه داد: در آن مصاحبه، من در خصوص نان بربری فانتزی صحبت کردم و بر این موضوع تاکید کردم این در حالیست که ما حتی در بخش نان فانتزی افزایش قیمت نداشتیم، هر چند مطابق مصوبه دولت قیمت‌گذاری این حوزه در اختیار واحد صنفی است اما واقعیت این است سرعت افزایش قیمت مواد اولیه مانند روغن شکر و دیگر افزودنی ها آنچنان است که نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که چقدر افزایش قیمت بدهیم. منتظر هستیم تا این قیمت‌ها یک ثبات حداقلی پیدا کند سپس قیمت‌های خود را افزایش دهیم.

 

کرمی گفت: واحدهای آزادپز تامین کننده 20 درصد نان مصرفی مردم هستند و تاثیر آن‌چنانی در قوت روزانه مردم ندارند اما در ماه رمضان افزایشی نخواهیم داشت و در صورت رسیدن به یک فرمول مناسب پس از ماه مبارک این کار را خواهیم کرد. در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار نداریم و نیازهای مردم را به راحتی همکاران من در ماه مبارک تامین خواهند کرد.

اخبار,اخبار اقتصادی


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------