هواپیمایی کویت: هیچ تغییر مسیری بر فراز خلیج‌فارس نداشته‌ایم



اخبار,اخبار اقتصادی,هواپیمایی کویت

یک روزنامه کویتی به نقل از منابع آگاه نوشت که اداره کل پروازهای غیرنظامی کویت هیچ گونه دستوری به شرکت‌های هواپیمایی برای تغییر مسیر بر فراز خلیج‌فارس صادر نکرده است.

به گزارش فارس، با وجود اعلام آمریکا، امارات و عربستان سعودی در خصوص تغییر مسیر پروازها بر فراز تنگه هرمز و دریای عمان، اما اداره کل پروازهای غیرنظامی کویتی هیچ گونه دستوری به شرکت‌های هواپیمایی داخلی در خصوص تغییر مسیر پروازها در حین ورود به حریم هوایی کویت و یا خروج از آن، صادر نکرده است.

 

روزنامه کویتی «القبس» به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که به طور رسمی هیچ اتفاقی در رابطه با تغییر مسیر پروازهای کویت رخ نداده است.

 

این روزنامه افزود که اوضاع پایدار است و فعالیت برج‌های مراقبت و پروازهای غیرنظامی با هماهنگی نهادهای مربوطه در طول شبانه‌روز ادامه دارد و اوضاع کاملا عادی است.

 

این روزنامه همچنین نوشت که انجام پروازهای غیرنظامی کویت تابع سیاست امنیتی بین‌المللی است و در حال حاضر نیز تغییر مسیرها تصمیمی است که از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی اتخاذ شده و یک تصمیم بین‌المللی نیست.

 

در همین ارتباط برخی منابع آگاه در شرکت «الخطوط الکویتیة» نیز گفت که این شرکت هر ۶ ساعت یکبار خطرات احتمالی در تمامی خطوط را ارزیابی می‌کند و تا به این لحظه همه مسیرها امن هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------