اجرای مصوبه کارت سوخت از ۲۰ مرداد فقط در ۴ شهر



اخبار,اخبار اقتصادی

برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی در تاریخ ۲۰ مردادماه فقط در کلانشهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می شود؛ در حالی‌که مصوبه قبلی شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای سراسری این برنامه در تاریخ ۲۰ مردادماه حکایت داشت.

به گزارش تسنیم، در‌حالی که در اطلاعیه خردادماه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده بود "عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از تاریخ بیستم مرداد ماه سال جاری صرفا با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو, امکان پذیر خواهد بود"؛ اجرای این برنامه در این تاریخ فقط در 4 شهر کشور انجام می‌شود و بقیه شهرها و روستاهای کشور طی روزهای بعد از آن یک به یک مشمول این برنامه می‌شوند.

 

امیر وکیل زاده، مدیر عامل شرکت ملی پخش با اشاره به این که اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت در کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می شود، افزود: این طرح در مدت زمان کوتاه در دیگر کلان شهرها و کل کشور نیز اجرا می شود.

 

پیگیری تسنیم از سامانه 09627 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز این مسئله را تأیید می کند که در تاریخ 20 مردادماه، اجرای مصوبه‌ای که قرار بود در این تاریخ سراسری باشد، فقط در 4 کلانشهر مذکور انجام می شود و در روزها و شاهد هفته‌های بعد از آن، باید منتظر اجرای این مصوبه در دیگر نقاط کشور باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------