آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

نظارت بر توزیع لوازم التحریر با ارز نیمایی/ قیمت ها به روز می شود



اخبار,اخبار اقتصادی,وزیر کشور
وزیر کشور گفت: توزیع لوازم التحریر با ارز نیمایی، به طور دقیق کنترل می شوذ.

به گزارش مهر، رحمانی فضلی، عصر دوشنبه در سی و چهارمین ستاد تبلیغات و اطلاع رسانی اظهار کرد: گزارش های داده شده در اول جلسه نشان دهنده آن است که دستگاه ها مصوبات این ستاد را مدام پیگیری می کنند.

 

وی افزود: قرار شد تا سامانه قیمت گذاری از سمت وزارت صمت مجددا بررسی شود و اشکالات و ایراداتی که این سامانه دارد را تا هفته آینده برطرف و گزارش کار را اعلام کنند.

 

وزیر کشور افزود: موضوع بعدی که در این جلسه عنوان شد بحث لوازم‌التحریر بود، وزارت صمت اعلام کرد تاکنون ۳۰ میلیون مورد را در بازار توزیع کرده‌ایم و قرار است این میزان افزایش پیدا کند و همچنین نظارت کافی و لازم بر لوازم التحریری که با ارز نیمایی توزیع می‌شود به منظور کنترل بازار داریم و همچنین قیمت لوازم التحریر بر روی سامانه قیمت گذاری مرتباً به روز می شود.

 

وی ادامه داد: بدهی دولت به کشاورزان هنوز باقی است و چیزی حدود هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان همچنان به کشاورزان به ویژه کشاورزان غرب کشور بدهی داریم که قرار است به زودی این بدهی برطرف شود.

 

رحمانی فضلی گفت: دستورالعمل نحوه اطلاع رسانی دادگاه های مبارزه با فساد آماده شد این دستورالعمل زیر نظر قوه قضائیه بود قرار شد تا اطلاع رسانی دادگاه ها به نحوی باشد که اقتدار را نشان دهد و همچنین اطلاع رسانی به گونه ای نباشد که موضوع فساد به تمامی دستگاه ها و مجموعه‌ها تعمیم یابد.

 

وزیر کشور تصریح کرد: باید عین تخلف و دقیقاً نهادی که این تخلف در آن رخ داده است مطرح شود و از کلی گویی که باعث ظن مردم به سایر دستگاه ها می شود، جلوگیری کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------