آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

آلمان، ایتالیا و فرانسه ارز مجازی فیس بوک را در اروپا ممنوع کردند



اخبار,اخبار اقتصادی,فیس بوک
پاریس، روم و برلین برای ممنوعیت ارز دیجیتال جدید لیبرا در اروپا آماده می شوند.

به گزارش تسنیم به نقل از راشا تودی، یکی از وزرای فرانسه گفت پاریس، روم و برلین برای ممنوعیت ارز دیجیتال جدید لیبرا در اروپا آماده می شوند.

 

وزیر دارایی فرانسه ماه گذشته گفت فناوری ساخته شده توسط شرکت بزرگ رسانه اجتماعی فیس بوک باعث ایجاد نگرانی هایی جدی می شود بنابراین فعالیت آن در خاک اروپا مجاز نیست. برونو لی مایر، وزیر دارایی فرانسه گفت این پروژه می‌تواند خطرات مالی برای اتحادیه اروپا داشته باشد که شامل سلطه ارز کشورهای دیگر می شود و احتمال سوء استفاده از نفوذ بازار وجود دارد.

 

آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا از فرانسه در ممنوع کردن این سکه مجازی حمایت کرده است.  برلین و پاریس در یک بیانیه مشترک که در ماه سپتامبر منتشر شد تاکید کردند هیچ نهاد خصوصی نمی تواند ادعای قدرت پولی کند. این مسئله مربوط به حاکمیت کشورها می شود.

 

یک کارگروه از جی 7 در روز پنجشنبه اخطار داد تا زمانی که چالش های قانونی و نظارتی حل نشده اند، هیچ پول با ثباتی -  سکه های مجازی مثل لیبرا که تحت حمایت ارز های سنتی هستند -  نباید در جهان راه اندازی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------