آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: لایحه حذف ۴ صفر پول در کمیسیون تصویب نشد



اخبار,اخبار اقتصادی,سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در این کمیسیون به تصویب نرسید و بررسی آن به نشست بعدی موکول شد.

«سید حسن حسینی شاهرودی» سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا، در خصوص دستورکار نشست امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در نشست عصر امروز کمیسیون قرار بود وزیر کشور در جلسه حضور یابد و به پرسش های چند نماینده پاسخ دهد. بررسی لایحه حدف ۴ صفر از پول ملی و طرح مالیات بر عایدی مسکن از دیگر برنامه های مورد بررسی امروز کمیسیون اقتصادی بود.

 

وی اضافه کرد: قرار بود وزیر کشور به سوالات آقایان حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه  و  سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر  پاسخ دهد که به دلیل حضور نیافتن وزیر، این سوالات برابر با آیین نامه به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

 

نماینده مردم میامی و شاهرود در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان بررسی چند ماده از طرح مالیات برعایدی مسکن در کمیسیون اقتصادی گفت: کلیات طرح پیشتر در کمیسیون اقتصادی مطرح و بررسی شده بود و امروز هم چند ماده از آن مورد بررسی قرار گرفت.

 

حسینی شاهرودی درباره لایحه حذف ۴صفر از پول ملی نیز تصریح کرد: این لایحه در کمیته پولی بانکی بررسی و تصویب شد اما در کمیسیون به تصویب نرسید.

 

وی ادامه داد: بررسی لایحه حذف ۴ صفر از پول آن به جلسه بعدی موکول شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------