آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

کسانی که وام بانکی بالاتر از ۳۰۰ میلیون تومان گرفتند، یارانه بنزین نمی گیرند



اخبار,اخبار اقتصادی,یارانه بنزین
بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسانی که تسهیلات بانکی به مبلغی بیش از ۳ میلیارد ریال دریافت کرده باشند و در حال بازپرداخت اقساط باشند، مشمول دریافت یارانه بنزین نخواهند بود.

به گزارش خبرآنلاین، با اعلام شاخص های عدم برخورداری از یارانه بنزین، مشخص است کسلنی که تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند و در حال بازپرداخت اقساط هستند، نمی توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند . 

 

 بر اساس این گزارش ، خانوارهایی که تسهیلات بانکی به مبلغ جمعا سه میلیارد ریال گرفته باشند و در حال بازپرداخت باشند از این یارانه بهره نمی‌برند. در عین حال خانوارهایی که اعضای آنها همزمان واحد مسکونی، شغل و خودرو داشته باشند یا خانوارهایی که دارای دو واحد ملکی هستند، این یارانه را دریافت نخواهند کرد. 

 

 خانوارهایی که دارای خودروی سواری با ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان یا خودروی عمومی با ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هستند نیز این یارانه را دریافت نمی‌کنند . 

 

 کارفرمایانی که بیش از سه بیمه پرداز دارند و خانوارهایی که بیش از ۳ سفر غیر زیارتی داشته اند نیز مشمول دریافت این کمک نخواهند بود. 

 

 حداقل درآمد ماهانه ۴ میلیون تومان برای خانوار یک نفره، ۵ میلیون تومان برای خانوار دو نفره ، ۶ میلیون تومان برای خانوار سه نفره ، ۷ میلیون تومان برای خانوار ۴ نفره و هشت میلیون تومان برای خانوار ۵ نفره و بیشتر نیز از نظر دولت شرط عدم برخورداری از این یارانه اعلام شده است . 

 

 میزان پرداخت به خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------