رقم افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده مشخص شد



اخبار,اخبار اقتصادی,افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 99
لایحه بودجه سال آینده در حالی پانزده آذرماه به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود که بررسی‌ها نشان می دهد میزان افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان در این لایحه ۱۵ درصد تعیین شده است.

به گزارش خبرآنلاین، بودجه سال آینده یکی از متفاوت ترین لوایح بودجه سالیان ایران است چرا که بر اساس پیش بینی ها این لایحه یکی از کمترین وابستگی‌ها به نفت را داراست . جدا از این ویژگی ،نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته است: لایحه بودجه سال ۹۹ کاملا متفاوت از بودجه سنوات قبل است و اصلاحات بودجه‌ای در چارچوب اصلاح ساختار بودجه‌ای در این لایحه اعمال خواهد شد.

 

پیش از این وی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از رهنمودهای معظم له اعلام کرد؛ تدوین نقشه راه و برنامه کلی اصلاح ساختار بودجه عمومی با یک‌سال تلاش شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی این سازمان و گروه‌های متعددی از متخصصین، اندیشمندان و قابلیت‌های موجود در دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌های فعال در این حوزه و نیز دستگاه‌های اجرایی،‌ طرح اصلاح ساختاری بودجه و نقشه راه آن را آماده نموده و حسب تأکید حضرت‌عالی در موعد مقرر به شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه تقدیم شده ‌است.

 

حقوق ها چقدر بالا می رود؟

معاون رئیس جمهور روز گذشته نیز از افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفته است: در بودجه سال آینده حقوق همه شاغلان و بازنشستگان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد و یک عدد دیگر نیز هم‌تزاری به بازنشستگان و شاغلان پرداخت می‌شود و در این راستا سال آینده ۱۰۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات افزوده می‌شود.

 

وی از همسان سازی حقوق  قراردادی‌ها و استخدامی‌ها از محل مولدسازی خبر داد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------