آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

طرح پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید سهام نهایی شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار
معاون نظارت بانک مرکزی گفت: بحث‌های مربوط به اعطای تسهیلات بانکی به مشتریان برای خرید سهام نهایی شده و به زودی سهامداران عزیز می‌توانند از تسهیلات بانک‌ها برای خرید سهام استفاده کنند.

به گزارش مهر به نقل از بازار سرمایه، جلسه شورای عالی بورس امروز (جمعه ۲۰ دیماه) با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

 

در حاشیه این جلسه، فرهاد حنیفی، معاون نظارت بانک مرکزی گفت: هدف از حضور ما در جلسه امروز شورای عالی بورس، اعلام حمایت کامل بانک مرکزی از بازار سرمایه بود.

 

وی در این خصوص بیان داشت: بانک مرکزی و سازمان بورس دو بال اقتصادی کشور هستند و با اهداف مشترک، منابع مورد نیاز شرکت‌ها را تأمین می‌کنند.

 

وی افزود: مشتری‌ها بر اساس سر رسید، تضامن و نیازهای خود به این دو بازار مراجعه می‌کنند. ما امیدوار هستیم با همکاری نزدیک این دو نهاد، که از قبل هم وجود داشته بتوانیم جلوه بزرگ و کامل‌تری را از اقتصاد توانمند کشور نمایان کنیم.

 

حنیفی ادامه داد: اینجا لازم می دانم اعلام کنم که بحث‌های مربوط به اعطای تسهیلات بانک‌های مجاز به مشتریان برای خرید سهام نهایی شده و به زودی سهامداران عزیز می‌توانند از تسهیلات بانک‌ها برای خرید سهام استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------