عمان پروازهای خود به ایران را به حالت تعلیق درآورد/ تعلیق پروازهای شرکت‌ هواپیمایی ترکیش ایرلاینز



اخبار,اخبار اقتصادی,تعلیق سفرهای عمان به ایران
رئیس هوانوردی عمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که به علت انتشار ویروس کرونا در ایران پروازهای خود به این کشور را به حالت تعلیق در می‌آورد.

 به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، رئیس هوانوردی عمان روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از امروز، ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ تا اطلاع ثانوی، این اداره همه پروازهای هواپیمایی را بین عمان و جمهوری اسلامی ایران متوقف می کند.

 

سفر اتباع عراقی به ایران تا ۱۶ اسفند ممنوع است

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق  در روز دوشنبه ۵ اسفند ماه اعلام کرد که با توجه به اهمیت سلامت عمومی و ضرورت حفظ و صیانت از امنیت بهداشتی اتباع ایران و عراق، سفر اتباع عراقی به ایران تا تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ برابر با ۶ مارس ۲۰۲۰ ممنوع خواهد بود.

 

لغو پروازها میان ایران و تاجیکستان در پی شیوع «کرونا»

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، تاجیکستان پروازها از این کشور به ایران و بالعکس را در پی شیوع ویروس «کرونا» لغو کرد. این خبر را دولت تاجیکستان امروز -‌دوشنبه- اعلام کرد. 

 

سازمان هواپیمایی تاجیکستان اعلام کرد که تا زمان تثبیت نشدن وضعیت شیوع کرونا در ایران، این پروازها معلق باقی خواهند ماند. 

 

تعلیق پروازهای شرکت‌ هواپیمایی ترکیش ایرلاینز به ایران

شرکت‌ هواپیمایی ترکیش ایرلاینز به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران پروازهای خود به مقصد مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز را دست‌کم تا ۲۷ فوریه متوقف کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------