آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

تعلیق پروازهای قطر ایرلاین به ایران تا ۲۴ اسفند/ روسیه صدور روادید برای شهروندان ایران را متوقف می‌کند



اخبار,اخبار اقتصادی,تعلیق پروازهای قطر ایرلاین به ایران
پروازهای قطرایرویز به شهرهای ایران تا 24 اسفندماه 98 لغو شد و تنها یک پرواز در مسیر دوحه-تهران به صورت روزانه برقرار است.

به گزارش ایلنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه درخصوص سفر به قطر اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که براساس آن با توجه به مقررات اعلام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط دولت قطر و نیز اقدامات بعمل آمده در مبادی ورودی هوایی و دریایی این کشور در ارتباط با کشورهایی که ابتلا به ویروس کرونا اعمال می‌شود.

 

در این اطلاعیه گزارش شده است:

اخبار,اخبار اقتصادی,تعلیق پروازهای قطر ایرلاین به ایران

 

 روسیه صدور روادید برای شهروندان ایران را متوقف می‌کند

معاون نخست وزیر و رئیس ستاد هشداردهی در مورد انتشار ویروس کرونا اعلام کرد که به جز ویزاهای تجاری و انسانی صدور بقیه روادید سفر به روسیه به اتباع ایرانی منع می شود.

 

تاتیانا گولیکووا روز چهارشنبه در نشست خبری در مسکو گفت: صدور روادید به ایران به جز روادید کاری و تجاری از بامداد روز ۲۸ ماه فوریه (روز جمعه) متوقف می‌شود.

 

به گفته معاون نخست وزیر روسیه، صدور روادید سفر برای پروازهای ترانزیتی از ایران از طریق مسکو نیز منع میشود.

 

گولیکووا در مورد ارتباط هوایی و پروازهای مسافربری بین ایران و روسیه گفت: ارتباط هوایی بین دو کشور که فقط شرکت هواپیمایی ایروفلوت روسیه و شرکت های ایرانی در چارچوب آن کار می کنند، ادامه خواهد یافت، ما وضعیت را تحت نظر خواهیم داشت. 

 

گولیکووا گفت: آنچه که مربوط به ایتالیا می شود باتوجه به اینکه این کشور عضو اتحادیه اروپا است، اتخاذ تدابیر محدود کننده در مورد این کشور دشوار است، پیگیری و نظارت بر افرادی که بین فدراسیون روسیه و ایتالیا تردد می کنند نیز دشوار است. 

 

وی ادامه داد: ما اکیدا توصیه کردیم که سازمان گردشگری روسیه (روس توریسم) و وزارت امور خارجه روسیه و ستاد عملیاتی مقابله با کرونا از شهروندان ما و شرکت های تورگردان بخواهند تا از سفر به ایتالیا پرهیز کنند.

 

گولیکووا این را نیز گفت که ارتباط هوایی بین روسیه و کره جنوبی نیز محدود می شود و فقط پروازهای ایروفلوت به این کشور باقی می ماند و بقیه لغو می شوند و پروازهای ایروفلوت به کره جنوبی و از این کشور به مسکو از ترمینال اف فرودگاه بین المللی شرمتووا انجام می گیرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------