امضای سه تفاهم نامه صندوق فولاد با صندوق کارآفرینی امید، معاونت فرهنگی و اجتماعی و رایان سایپا



اخبار,اخبار اقتصادی
صندوق بازنشستگی فولاد در راستای برنامه محوری خود برای ارتقای رفاه بازنشستگان فولاد در یک هفته اخیر سه تفاهم نامه همکاری با صندوق کارآفرینی امید، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و شرکت رایان سایپا منعقد نموده است.

به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، بر اساس تفاهم نامه ای که میان دکتر مسرور مدیرعامل میان صندوق بازنشستگی فولاد و دکتر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید امضا شد، به بازنشستگان فولاد وام ضروری با بهره 4 درصد پرداخت می گردد.

 

مقرر گردید با توافق طرفین، شیوه نامه اجرایی پرداخت وام در فروردین ماه، تنظیم و اجرا گردد.

 

همچنین در مراسمی با حضور دکتر مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و مهندس خاشعی مدیرعامل شرکت رایان سایپا، تفاهم نامه اعطای تسهیلات جامع لیزینگ به مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی فولاد به امضا رسید.

 

این تفاهم نامه در فاز نخست جهت اعطای تسهیلات لیزینگی خرید خودرو و در فاز دوم جهت پرداخت تسهیلات خرید لوازم خانگی و سایر مایحتاج عمومی به مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی فولاد اجرا خواهد شد.

 

از سوی دیگر با امضای تفاهم نامه  همکاری میان دکتر مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی حدود 10 هزار نفر از کارکنان صندوق فولاد و شرکت های تابعه و 86 هزار بازنشسته فولاد و حدود 260 هزار نفر از خانواده های این عزیزان می توانند از مجموعه های رفاهی، اقامتی و ورزشی وزارت کار استفاده نمایند.

 

دکتر مسرور در گفتگویی با اشاره به امضای تفاهم نامه صندوق بازنشستگی فولاد با  صندوق کارآفرینی امید، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رایان سایپا اظهار داشت: پیگیری موضوعات مربوط به رفاه بازنشستگان و ارائه تسهیلات به این عزیزان از مهم ترین اولویت های صندوق فولاد می باشد و در این راستا مصمم هستیم همه توان خود را به کار گیریم. 

 

وی افزود: هدف ما این است که با امضای چنین تفاهم نامه هایی، زمینه ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی بازنشستگان فولاد را فراهم نماییم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------