آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

بیت کوین در آستانه فتح کانال ۶۰ هزار دلار



بیت کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
بیت کوین در ادامه مسیر صعودی خود جایگاهش را در کانال ۵۹ هزار دلاری مستحکم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، جس پاول- مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتالی کراکن- پیش بینی کرده است که روند افزایشی قیمت بیتکوین امسال نیز ادامه داشته باشد؛ تاجایی که تا پایان امسال بتوان یک خودرو لامبورگینی را با یک بیتکوین خریداری کرد. پاول با بیان اینکه فکر می کند با گذشت زمان بیان ارزش بیتکوین بر حسب دلار سخت تر و سخت تر می شود، افزود: اکنون می توان یک خودرو تسلا را با یک بیتکوین خریداری کرد. تا پایان سال خواهید توانست با آن یک لامبورگینی بخرید و با ادامه این روند در سال ۲۰۲۳ احتمالا بهای هر بیتکوین معادل یک دستگاه خودرو بوگاتی می شود.

 

شرکت پی پال اعلام کرده که به زودی امکان خرید کالاهای مورد نیاز شهروندان آمریکایی از خرده فروشی های آنلاین با استفاده از ارزهای دیجیتالی را فراهم خواهد کرد. طبق اعلام پی پال، دارندگان ارزهای دیجیتالی اتریوم، بیتکوین، بیتکوین کش و لایت کوین خواهند توانست در درگاه های پرداخت پی پال ارزهای دیجیتالی خود را مستقیم به دلار تبدیل کنند.

 

غول پرداختی ویزاکارد که یکی از دو شرکت اصلی پرداخت بین المللی محسوب می شود از انجام شدن نخستین تراکنش بر حسب ارزهای دیجیتالی در این شبکه خبر داد. بر اساس طرح در دست اجرا توسط مسترکارد امکان انجام تراکنش ها بر بستر ارزهای دیجیتالی بدون نیاز به تبدیل آن ها به ارزهای فعلی وجود خواهد داشت. قرار است در آینده نزدیک امکان انجام این معاملات در ویزا مهیا شود.

 

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۹۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۶۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۲ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------