آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

ارزهای دیجیتالی ریزش کردند



قیمت ارز دیجیتال،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، اقبال شرکت ها و نهادهای بزرگ جهانی به ارزهای دیجیتالی رو به افزایش است: شرکت گوگل در یک تغییر موضع آشکار اعلام کرد از این پس تبلیغ صرافی ارزهای دیجیتالی در بستر گوگل بلامانع است تا بدین ترتیب ممنوعیت سه ساله تبلیغ صرافی های دیجیتالی سرانجام برداشته شود. در مرحله نخست و از روز سوم آگوست امسال قرار است صرافی های ارزهای دیجیتالی بتوانند تبلیغات خود را با استفاده از بستر گوگل به شهروندان آمریکایی منتقل کنند.

 

پس از انتشار اخبار گسترده ای از مقابله چین با ارزهای دیجیتالی، از دیگر نقاط خبرهای بهتری به گوش می رسد: بانک مرکزی هند در یک رویکرد کاملا متضاد با موضع گیری قبلی از انجام تراکنشات بر بستر ارزهای دیجیتالی حمایت رده و در اروپا نیز مقامات اتحادیه اعلام کرده اند برنامه راه اندازی یک کیف پول ارزهای دیجیتالی مشترک برای تامین راهی امن و نوین در دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیک در حال انجام است.

 

ریزش کم سابقه ارزهای دیجیتالی در روزهای اخیر که باعث زیان بخش بزرگی از معامله گران و دارندگان آن ها نیز شد، باعث شده است تا شاهد ثبت دومین عملکرد بد ماهانه بیتکوین در طول تاریخ باشیم. در این ماه ارزش بیتکوین نسبت به ماه قبلی ۳۷.۵ درصد کاهش پیدا کرد که بدتر از این اتفاق تنها در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاده بود جایی که بازده ماهانه بیتکوین در ماه سپتامبر به منفی ۴۰ درصد رسید.  

 

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۶۷۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۴۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------