آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

روند خاموشی ها در اصفهان تا پایان مرداد ادامه دارد/ مشترکان صرفه‌جویی کنند



قطعی برق در اصفهان،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: به علت افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق، برای حفظ فرکانس شبکه ناچار به قطعی برق هستیم و این مسئله بسته به میزان مصرف مشترکین احتمالا تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، مرسل صالحی درباره بازگشت خاموشی ها به اصفهان اظهار کرد: به دلیل افزایش دما در کشور و به تبع آن اصفهان، برای جلوگیری از قطعی و حفظ پیوستگی شبکه سراسری برق ناچار به اعمال خاموشی هستیم.

 

وی افزود: در همین راستا شرکت دیسپاچینگ ملی که وظیفه کنترل فرکانس شبکه سراسری برق را بر عهده دارد، میزان صرفه جویی اجباری را اعلام می کند که بر همین اساس خاموشی ها از روز گذشته دوباره در اصفهان آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده  احتمالا تا پایان مرداد ماه نیز ادامه دارد. بدیهی است که میزان و مدت این خاموشی ها بر اساس میزان مصرف برق در کشور، استان و شهر اصفهان قابل تغییر است.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: از آنجا که پیش بینی شده دمای اصفهان تا پایان مرداد افزایش ۵ درجه ای را تجربه کند، مدیریت بار شبکه تا هر زمان که نیاز باشد ادامه خواهد داشت اما برنامه ریزی اولیه تا پایان مردادماه است.

 

نحوه اطلاع از زمان خاموشی برق در اصفهان

صالحی درباره شیوه اعلام زمان این خاموشی ها برای مشترکین برق نیز اظهار کرد: زمان خاموشی ها از طریق اپلیکشین برق من و سایت شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان قابل مشخص است. سایر موارد نیز از طریق تماس با شماره ۱۲۱ مشخص خواهد شد. علاوه بر این موارد  ۱۵ دقیقه پیش از خاموشی ها پیامکی برای مشترکین با مضمون « برق شما تا لحظاتی دیگر قطع می شود» نیز ارسال می شود که مشترکین با مشکلی مواجه نشوند. مدت زمان هر خاموشی نیز تقریبا دو ساعت است.

 

وی گفت: از آنجا که به ازای کمبود بار در شبکه ناچار به اعمال خاموشی ها هستیم، هرچه میزان مصرف برق توسط مشترکین بهینه تر باشد، میزان کمبود بار کمتر و به دنبال آن، میزان خاموشی ها نیز کمتر خواهد بود. در همین راستا مشترکین مدیریت مصرف انرژی را در دستور کار خود قرار دهند و از روشن کردن وسایل پر مصرف مانند اتو یا ماشین لباس شویی در ساعات پیک مصرف برق (۱۲ تا ۱۸) خودداری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------