آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

سازمان هواپیمایی: بدون ویزا به عراق نروید



سفر به عراق از ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که تنها شرکت هواپیمایی عراق در فرودگاه بغداد و نجف به زائران ویزا می‌دهد و هیچ کدام از شرکت‌های ایرانی نمی‌توانند، ویزایی صادر کنند.

به گزارش ایسنا، اخیرا و در پی بروز برخی مشکلات برای زائران ایرانی که نتوانسته بودند با وجود پرواز به عراق ویزای خود را دریافت کنند، محمدحسن ذیبخش - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره به ایسنا گفت: برخی دفاتر مسافرتی به مسافران ایرانی وعده دادند که ویزای آن‌ها را در فرودگاه بغداد و نجف صادر خواهند کرد و با این روش مشکلات بسیاری برای زائران ایرانی ایجاد کردند.

 

وی افزود: در شرایط کنونی هیچ کدام از شرکت‌های ایرانی نمی‌توانند در فرودگاه بغداد و نجف ویزایی برای مسافران صادر کنند و دولت عراق تنها به شرکت هواپیمایی ملی خود (العراقیه) این امکان را داده است که بدون ویزا مسافران را به عراق بیاورد و در فرودگاه بغداد و نجف به مسافران ویزا دهد.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: این در حالیست که برخی از دفاتر مسافرتی وعده داده‌اند که برای مسافران در فرودگاه بغداد و نجف ویزا صادر خواهند کرد و اخیرا ۱۲۵ مسافر در این کشور به مشکل برخورد کردند و ناچارا به کشور بازگشتند.

 

ذیبخش اعلام کرد: در پی بروز این اتفاق دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به این مسئله ورود کرد و مسلما با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد اما از مردم می‌خواهیم که به این تبلیغات و وعده‌ها توجهی نکنند و بدانند که بدون ویزا نمی‌توانند به عراق سفر کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------