آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

فرصت دو هفته‌ای برای اخذ کد بورسی سهمیه سیمان



کد بورسی سهمیه سیمان،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان سیمان گفت: با عرضه سیمان در بورس کالا و بهبود روند تولید، دلالی در این بازار به صفر نزدیک می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرمانی عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان سیمان در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص ممنوعیت خرید و فروش سیمان خارج از بورس کالا توضیح داد: با تصمیم وزارت صمت، ۴ گروه حداکثر تا دو هفته‌ دیگر فرصت دارند نسبت به اخذ کد بورسی سیمان اقدام کنند. این ۴ گروه شرکت های تولیدی سیمان ،شرکت های سیمان بر، خریداران  با مجوز  ساخت پروژه های ملی و همچنین خریداران حقیقی و حقوقی عرضه کننده عمده سیمان هستند.

 

او ادامه داد: در صورتی که تولیدکننده‌ای خارج از مکانیزم بورس  سیمان بفروشد با محدودیت‌هایی مواجه خواهد شد.

 

فرمانی در خصوص دلالی در این بازار تصریح کرد: اگر مشکلی در روند تولید و تحویل در بازار به وجود نیاید دلالی به سمت صفر نزدیک می شود.

 

او تاکید کرد: متقاضیان سیمان  باید طبقه بندی و  مشخص شوند و میزان مورد نیاز پروژه ها هم شفاف باشد.

 

این مقام مسئول گفت: هم اکنون سیمان در بورس با قیمت پاکتی ۳۰ هزار تومان عرضه می شود و با قیمت ۷۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

 

او افزود: اگر عرضه و تقاضا متعادل شود قیمت این محصول  به زیر ۵۵ هزار تومان برسد و همچنین در صورت رفع مشکل قطعی برق کارخانجات و تولید مداوم سیمان ، قیمت این محصول  به زیر ۵۰ هزار تومان هم خواهد رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------