آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

خبر مهم برای متقاضیان یارانه/ پیش‌ثبت‌نام جاماندگان آغاز شد



یارانه،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
فرصت ثبت ‎نام جدید برای جاماندگان از دریافت یارانه فراهم شد.

به گزارش خبرانلاین، بر اساس تصمیم اتخاذ شده جا ماندگان از دریافت یارانه و کسانی که از سال 1393 به این سو یارانه دریافت نکرده‌اند می‌تواند نسبت به ثبت‌نام برای دریافت یارانه اقدام نمایند.

 

بر این اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی ، امکان ثبت نام یارانه بگیران جدید را فراهم کرده است.

 

این درخواست می‌تواند هم درخواست دریافت یارانه نقدی و هم یارانه معیشتی را در بگیرد.  بر این اساس ثبت نام کمک حمایت معیشتی، برای خانوارهایی که تاکنون برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده اند امکانپذیر است. همچنین خانوارهایی که از اردیبهشت 93 به بعد یارانه دریافت نکرده اند نیز میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند.

 

در این سامانه اعلام شده است کارکنان نیروهای مسلح در این سامانه ثبت نام نکنند و امور مربوط به کمک حمایت معیشتی را کما فی السابق از نهاد مربوطه پیگیری نمایند.

 

  همچنین لازم است که اطلاعات وارد شده مربوط به سرپرست خانوار باشد و ترجیحاً شماره تلفن همراه وارد شده نیز به نام سرپرست خانوار باشد. تاکید شده است پیش از ثبت اطلاعات، از صحت شماره تلفن همراه وارد شده اطمینان حاصل نمایید، زیرا اطلاع‌رسانی‌های بعدی تنها از طریق شماره وارد شده صورت خواهد گرفت.

 

در ابتدای خرداد هیات وزیران مصوب کرد که به همه‌ کسانی که یارانه نمی‌گیرند فرصت داده شود که برای دریافت یارانه نقدی و معیشتی ثبت نام کنند.

 

طبق طرح‌هایی حمایتی که دولت‌ها برای خانوارها در نظر می‌گیرند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه شناسایی مشمولان را به عهده دارد. در واقع پس از تصمیم‌گیری برای اجرای طرح‌های یارانه‌ای و حمایتی چند سازمان و وزارتخانه از جمله وزارت کار، سازمان برنامه و بودجه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و … از مرحله ثبت‌نام، پالایش اطلاعات متقاضیان تا مرحله نهایی واریز را انجام می‌دهند.

 

بر این اساس ثبت نام به منزله دریافت یارانه نیست . در این مرحله اعلام مشخصات خانوار متقاضی به معنای پیش ثبت نا تلقی می شود و پس از بررسی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نتیجه به تقاضیان اعلام خواهد شد.

 

برای انجام این پیش ثبت‌نام افراد باید به سامانه حمایت معیشت به آدرس «https://hemayat.mcls.gov.ir/» مراجعه کنند. افراد باید در این سامانه روی گزینه «ثبت خانوار جدید» کلیک کنند و اطلاعات خود را وارد کنند تا پیش ثبت نام انجام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------