بیت کوین بالاخره رشد کرد



بیت کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم به جز اتریوم و بیتکوین ریزشی ماند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در ادامه روند اتخاذ رویکردهای سختگیرانه کشورها در قبال ارزهای دیجیتالی، نهاد ناظر بر بازارهای مالی سوییس اعلام کرد از این پس نظارت خود را روی نقل و انتقالات و فعالیت های مرتبط با رمزارزها تشدید خواهد کرد. طبق دستورالعمل جدیدی که به صرافی های سوییسی ابلاغ شده است، آن ها باید اطلاعات تراکنش ها را ثبت و در صورت درخواست این نهاد در اختیارش قرار دهند.

 

 با تداوم فشارهای دولت چین،  صرافی هیوبی به عنوان بزرگ ترین صرافی ارایه دهنده خدمات به مشتریان چینی اعلام کرد از این پس کاربران چینی امکان دسترسی به این صرافی را نخواهند داشت.

 

همچنین بزرگ ترین استخر استخراج اتریوم جهان نیز اعلام کرد از این پس امکان ارایه خدمات به چینی‌ها وجود ندارد.  برخی از منابع خبری از برنامه‌ریزی شماری از صرافی‌های مستقر در هنگ کنگ برای جابجایی مقر خود خبر داده اند.

 

شرایط برای فعالان رمزارزها در چین روز به روز در حال بدتر شدن است و حالا خبر می رسد که بانک مرکزی چین به طور کامل هرگونه فعالیت مرتبط با رمزارزها را ممنوع اعلام کرده است.

 

این نهاد چینی به ارایه دهندگان خدمات مالی در چین هشدار داده است که به هیچ وجه نباید امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را برای مشتریان خود فراهم کنند.  طبق بخشنامه صادره بانک مرکزی چین، هیچ درگاه پرداخت و شرکتی اجازه ندارد نسبت به تبدیل ارز دیجیتالی به پول فیات یا برعکس برای مشتریان خود اقدام کند.  

 

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۹۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۹۳ درصد بیشتر شده است.

 

در حال حاضر ۴۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

 

بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------