معاون استاندار: استان تهران با کمبود گاز مواجه است



کمبود گاز،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد که این استان با کمبود جدی گاز مواجه است و برای فصول پاییز و زمستان در حال تدارک هستیم.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا چراغعلی شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا به خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات اساسی در استان تهران کمبود ۱۵۰ میلیون متر مکعب گاز است و برنامه ریزی لازم برای پاییز و زمستان انجام شده تا با کمبود مواجه نشویم.

 

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت پاییز و احتمال آلودگی هوا، تکالیف دستگاه های مختلف جهت کنترل آلودگی هوا ابلاغ و مکلف به اجرا شدند.

 

معاون استاندار تهران در خصوص جلوگیری از تردد خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۱ گفت: برنامه ریزی و ظرفیت سنجی لازم در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود و طبق قانون از سال ۱۴۰۱ از تردد خودروهای فرسوده جلوگیری می شود.

 

وی در خصوص غیبت ۱۰ عضو کارگروه در این جلسه گفت: با توجه به دستور استاندار تهران از امروز موضوع را پیگیری می‌کنم، چرا که دستگاه‌ها مکلف به حضور هستند و قرار شد نشست‌ها در فاصله زمانی کمتری برگزار شود.

 

چراغعلی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل پاییز جلسات کارگروه کاهش آلودگی هوا به شکل منظم تری برگزار خواهد شد و از فرمانداران و شهرداران و سایر دستگاه های متولی می خواهیم در این جلسات با جدیت و اطلاعات کافی شرکت کنند.

 

به گفته وی، از هم اکنون وضعیت آلودگی هوا بشدت رصد و کنترل خواهد شد و در صورت نیاز جلسات فوق العاده نیز برگزار خواهد شد.

 

همچنین در این جلسه استاندار تهران از تمامی اعضای کارگروه آلودگی هوا خواست که در جلسات شرکت کنند.

 

انوشیروان محسنی بندپی تاکید کرد: در زمینه حفظ سلامت مردم با هیچ فردی و دستگاهی تعارف نخواهیم داشت و عملکرد تمامی دستگاه ها رصد و بررسی خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------