«بازی مرکب» در دنیای رمزارزها/ رشد ۲۴۰۰ درصدی در ۲۴ ساعت!



ارز بازی مرکب،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
یک ارز دیجیتال با عنوان بازی ماهی مرکب، برگرفته ازنام سریال پرطرفدار این روزها، در بازار رمزارزها عرضه اولیه شده و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۴۰۰ درصد رشد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از موفقیت چشمگیر سریال کره‌ای ماهی مرکب، حالا یک ارز دیجیتال با نام squid game و نماد اختصاری squid در بازار رمزارزها عرضه اولیه شده و طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۴۰۰ درصد رشد کرده است؛ به گونه‌ای که ارزش بازار این ارز به ۱۷۴ میلیون دلار رسیده است.

 

این ارز با وجود جذب سرمایه زیاد از سوی علاقه‌مندان به این سریال به شدت زیر ذره‌بین است و کوین‌مارکت‌کپ هشدار داده که گزارش‌های زیادی مبنی بر عدم توانایی در فروش این ارز دیجیتال دریافت کرده است.

 

حتی شبکه CNBC از طریق اطلاعات درج شده در سایت این ارز دیجیتال با توسعه‌دهندگان ارتباط گرفت اما اطلاعات چندانی دریافت نکرد.

 

فروش در عرض چند دقیقه

این ارز دیجیتال، پیش‌فروش خود را از ۲۰ اکتبر شروع کرده بود و به گزارش سایت این ارز در چند دقیقه تمام سکه‌های پیش‌فروش شده فروخته شد. طبق برگه سفید منتشر شده از سمت توسعه‌دهندگان، قرار است این ارز دیجیتال بدون دلیل خاصی مانند بسیاری از دیگر سکه‌ها چون شیبا در بازار رمزارزها فعالیت کند.

 

این توکن قرار است به زودی یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد ارائه کند که از بازی‌های فیلم همنام خود پیروی می‌کند اما بارها عنوان کرده که مجازات بازنده‌ها مرگ نیست.

 

این بازی حداکثر شرکت‌کننده یا جایزه مشخصی ندارد چون بازیکنان شرکت‌کننده در هر بازی مبلغ مشخصی ارز دیجیتال SQUID GAME پرداخت می‌کنند و در برخی دورها کاربران باید NFT سفارشی خریداری کنند که از شخصیت‌های سریال بازی ماهی مرکب الهام گرفته شده‌اند.

 

بازی‌ای که ارزان نیست!

این بازی ارزان نیست، اگر می‌خواهید در این بازی شرکت کنید باید در حداقل‌ترین شرایط، ۱۵ هزار دلار و در حداکثرترین شرایط ۳۳ هزار دلار پرداخت کنید.

 

۱۰ درصد درآمد بدست امده از بازی به توسعه‌دهندگان پرداخت می‌شود و ۹۰ درصد به بازیکن برنده تعلق دارد.

 

اما این روزها گزارش‌های زیادی از کلاهبرداری با طرح‌ها این بازی به گوش می‌رسد و علاقه‌مندان باید مراقب شبکه‌های پانزی باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------