آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

ایلان ماسک: تسلا پذیرش دوج کوین را آغاز می‌کند



دوج کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا امروز سه‌شنبه گفت که شرکت‌اش دوج‌کوین را به‌عنوان پرداخت برای کالا به‌صورت آزمایشی می‌پذیرد.

به گزارش همهشری آنلاین به نقل از رویترز، ماسک در توییتی نوشت: «تسلا برخی از کالاها را با دوج‌کوین قابل خرید خواهد کرد و حالا ببینیم چگونه پیش می‌رود.»

 

دوج کوین که در میان سرمایه‌گذاران خرد محبوب است، پس از این توییت روند رو به رشد خوبی را آغاز کرد. بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین‌بیس، توییت‌های ماسک درباره این ارز دیجیتال، از جمله توییتی که آن را «کریپتوی مردم» نامید، به افزایش ۵۸۵۹ درصدی این ارز در سال گذشته کمک کرده است.

 

ماسک مشخص نکرد که چه کالاهایی را می‌توان با دوج‌ کوین خریداری کرد که از ۵۰ دلار شروع می‌شود و تا ۱۹۰۰ دلار می‌رسد.

 

تسلا پوشاک، سگک کمربند «گیگا تگزاس» و مدل‌های ماکت وسایل‌نقلیه خود و همچنین اقلام عجیب و غریب با نسخه محدود مانند «Cyberwhistle» را می‌فروشد که از سایبرتراک مورد انتظارش ساخته شده است. این شرکت اخیراً یک چهارچرخه نیز برای بچه‌ها ساخته است که از مدل سایبرتراکش الهام گرفته است.

 

ماسک، یکی از حامیان ارزهای دیجیتال است، بیشتر دوج‌کوین را تایید کرده و گفته که برای تراکنش‌ها بهتر است.

 

او دیروز از سوی مجله تایم به‌عنوان «شخصیت سال» ۲۰۲۱ معرفی شد. او به این نشریه گفته بود: «بیت‌کوین جایگزین مناسبی برای ارز معاملاتی نیست.»

 

ماسک در ماه مه از کاربران توئیتر خواسته بود که آیا می‌خواهند تسلا دوج‌کوین را بپذیرد یا خیر. او در حین میزبانی مهمان خود در برنامه تلویزیونی طرح کمدی «شنبه شب زنده» در ماه مه، دوج‌کوین را یک «هیاهو» نامیده بود.

 

ماسک که بیش از ۶۶ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد، به شدت درگیر جنون خرده‌فروشی امسال بوده و در مورد ارزهای دیجیتال توییت‌های بسیاری کرده است و به افزایش قیمت آنها کمک می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------