افزایش قیمت تراکتور تا پایان سال منتفی شد



تراکتور،اخبار امروز،خبرهای اقتصادی
رئیس مرکز توسعه مکانیزسیون وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در کشور گفت: همچنین بنا به تمهیدات دولت افزایش قیمت تراکتور تا پایان سال منتفی است.

به گزارش تسنیم، کامبیز عباسی در مراسم گشایش دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری و آبرسانی، نهاده‌ها و صنایع وابسته قزوین که در محل نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: فقط 5 درصد ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی در کشور ما تولید خارجی است و 95 درصد این محصولات را در داخل کشور تولید می‌کنیم.

 

وی همچنین از 2.5 برابر شدن بودجه پرداخت تسهیلات و وام‌های کشاورزی مکانیزه خبر داد و گفت: در سال 1400 بیش از 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی مکانیزه را به استان‌ها دادیم که از این میزان 80 میلیارد تومان آن سهم استان قزوین شده است. ضمن اینکه سود این تسهیلات تا آخر سال جاری 12 درصدی است.

 

عباسی همچنین به فروش نقدی تراکتور اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا امروز 20 هزار تراکتور به کشاورزان کل کشور فروخته‌ایم. ضمن اینکه بنا به تمهیدات دولت افزایش قیمت تراکتور تا پایان سال منتفی شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------