آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

افزایش قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۱ منتفی است/ طرح آزمایشی سهمیه بنزین ممکن است با توجه به نتایج آن اجرا نشود



کمیسیون انرژی مجلس،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: نه مجلس و نه دولت قصد افزایش بنزین را در سال آینده ندارد و این موضوع در بودجه ۱۴۰۱ منتفی است.

به گزارش خانه ملت، آقای فریدون حسنوند امروز (سه‌شنبه) پس از اتمام جلسه کمیسیون انرژی که با حضور وزیر نفت و موضوع بررسی "طرح توزیع بنزین از خودرو به هر فرد" برگزار شد، گفت: از آنجا که طرح آزمایشی توزیع بنزین در کشور دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی برای مردم به دنبال داشته است در دستور کار جلسه امروز کمیسیون انرژی قرار گرفت به همین دلیل ضمن ارائه توضیحاتی از سوی وزیر نفت، نمایندگان نیز دغدغه‌های خود و مردم را مطرح کردند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجا که این طرح آزمایشی صرفا در جزایر قشم و کیش اجرا شده، ممکن است نتایج آن منجر به عدم اجرای سراسری شود.

 

حسنوند با بیان اینکه کمیسیون انرژی این طرح را فراقوه‌ای دانسته و اجرای آن را مستلزم هماهنگی میان قوای مختلف به ویژه مجلس و کمیسیون تخصصی می‌داند، گفت: همچنین از منظر نمایندگان در نظر گرفتن پیوست‌هایی مانند پیوست فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی برای این مهم ضروری است.

 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: این ایده یا طرح که از طرف دانشگاهیان به دولت ارائه شده، در معاونت اقتصادی دولت مورد بحث قرار گرفته و تاکنون نیز اجرا نشده و در حال بررسی است لذا مقرر شد؛ نگرانی‌های مردم و نمایندگان توسط وزیر در دولت مطرح شود و به‌یقین دولت و مجلس هر آنچه که منافع مردم را تهدید کند و نارضایتی عمومی در پی داشته اجرا نخواهند کرد.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------