آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

هواپیمایی جمهوری اسلامی: قطعه نداشتیم از روی یک هواپیمای دیگر باز کردیم



هواپیمایی جمهوری اسلامی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نبود قطعات کافی و نقص فنی را علت تاخیر ۱۷۰ دقیقه‌ای پرواز روز گذشته (۲۴ دی) در مسیر فرودگاه امام خمینی- استانبول عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، پرواز شماره ۷۶۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه روز گذشته قصد ترک فرودگاه امام خمینی‏(ره) به مقصد استانبول را داشت که به دلیل نقص فنی و نبود قطعه با تاخیر مواجه شد،که با ارسال قطعه موردنظر با حدود ۱۷۰ دقیقه تاخیر پرواز انجام شد.

 

در این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است در شرایط تحریم و عدم دسترسی برای تهیه قطعات هواپیما متخصصان هما گاهی مجبور به باز کردن قطعه از یک هواپیما و سوار کردن قطعه موردنظر بر روی هواپیمایی هستند که دچار نقص فنی شده است، اما به رغم تلاش‌های متخصصان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جهت انجام تعمیرات در اسرع وقت، گاه عملیات مورد اشاره زمان‌بر خواهد بود.

 

هواپیمایی هما می‌افزاید: شایان ذکر است خدمه پروازی این پرواز در طول زمان عملیات تعمیر هواپیما تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش مسافران انجام دادند، اما از آنجایی که زمان دقیق تعمیرات هواپیما مشخص نبود در مورد ساعت دقیق پرواز مطلبی به مسافران گفته نشد.

 

در این اطلاعیه آمده است: بدون شک یکی از اهداف دست‌اندرکاران هر رسانه، حفظ جایگاه و اعتلای نام آن رسانه در سایه رعایت موازین حرفه‌‏ای و اخلاقی است. ما یقین داریم در طول بحران‌ها وحوادث سخت و ناگوار این سرزمین و با وجود تحریم‏‌های سنگین استکبار جهانی، همبستگی و همدلی تنها عامل بقا و یکپارچگی بوده است و بر این باوریم که ایجاد بستر آن جز به حفظ حرمت قلم، زبان و نگاه امکان‌پذیر نخواهد بود. لذا به کار بردن کلماتی چون «حبس مسافران در پرواز» جز تشویش اذهان عمومی در شرایط بحران‌های کنونی نتیجه دیگری ندارد.

 

این اطلاعیه می‌افزاید: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» امید دارد که مردم و رسانه‏‌ها بیش از گذشته هواپیمایی حامل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران خود را مورد حمایت قرار دهند و آنچه هما به عنوان پرچمدار نظام مقدس ایران اسلامی از رسانه‌ها انتظار دارد این است که با نگاهی منصفانه این ایرلاین ملی را مورد نقد قرار دهند تا انتقادات سازنده شما چراغ راه ما باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------