جزییات توزیع اینترنتی گوشت منجمد/ اعلام قیمت جدید گوشت تنظیم بازاری



جزییات توزیع اینترنتی گوشت منجمد،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
براساس آخرین مصوبات کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، عرضه اینترنتی گوشت منجمد تنظیم بازاری از روز گذشته آغاز شده است و همچنین قرار است گوشت گرم تنظیم بازاری نیز از شنبه در میادین میوه‌ و تره‌بار توزیع شود.

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه چهارشنبه (۲۰ بهمن ماه) کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، مقرر شد که برای آرامش بازار و رفع دغدغه مردم و با توجه به این که ذخایر گوشت قرمز به اندازه کافی و به فور وجود دارد برای تنظیم بازار، عرضه به صورت گسترده از طریق سامانه توزیع هوشمند، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار و توزیع در سطح شهر انجام شود.

 

بر اساس این مصوبه از روز گذشته گوشت گوساله مخلوط با قیمت هر کیلو ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت بره مخلوط با قیمت هرکیلو ۱۰۵ هزار تومان توسط سامانه بازرگام عرضه شده است.

 

همچنین قرار است ار روز شنبه (۲۳ بهمن‌ماه)  گوشت گوساله لاشه با قیمت هر کیلو۱۰۰هزارتومان، گوشت گوساله گرم بسته بندی تنظیم بازار درجه یک هر کیلو ۱۴۰ هزار تومان، گوشت گوساله چرخ کرده تنظیم بازاری درجه یک هر کیلو ۱۲۰ هزار تومان، گوشت گوساله بسته‌بندی هر کیلو ۱۲۰ هزار تومان و گوشت گوسفند گرم لاشه با قیمت ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------