آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

ایلان ماسک بزرگترین سهامدار توئیتر شد



ایلان ماسک،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
ایلان ماسک با خرید ۹.۲ درصد سهام توئیتر به بزرگترین سهامدار این شبکه اجتماعی تبدیل شد.

به گزارش تسنیم، ایلان ماسک بنیانگذار شرکت‌هایی همچون اسپیس‌ایکس و تسلا حدود 9.2 درصد از سهام توئیتر را خریداری کرده است.

 

اگرچه این معامله در 14 مارس انجام شده اما خبر آن بامداد دوشنبه 4 آوریل (15 فروردین) از سوی مقامات بورس ایالات متحده منتشر شد و باعث گردید JH ارزش سهام این شبکه اجتماعی در وال استریت تا حدود 25 درصد افزایش یابد.

 

بر اساس اسنادی که در اختیار این بازار سهام گذاشته شده، ماسک که ثروتمندترین مرد جهان محسوب می‌شود، حدود 73.5 میلیون سهم از سهام عادی توئیتر معادل 9.2 درصد از کل سهام این شرکت در بازارهای مالی را در ازای پرداخت رقمی نزدیک به 2.9 میلیارد دلار خریده است.

 

به گزارش یورونیوز، با این سرمایه گذاری جدید، ایلان ماسک بزرگترین سهامدار توئیتر شد.

 

وی در توئیتر بیش از 80 میلیون فالوئر دارد و هر از گاه با پیام‌های کوتاه و جنجالی که در توئیتر منتشر می‌کند، تاثیرات قابل توجهی بر فعالیت بازارهای مالی می‌گذارد.

 

ماسک پیش از این بارها از تمایلش برای راه اندازی یک شبکه اجتماعی با «آزادی بیان کامل» سخن گفته بود و اکنون به نظر برخی تحلیلگران، احتمالا او قصد ایجاد تغییراتی در سیاست‌های اداره این شبکه اجتماعی یا دست‌کم در سیاستهای کنترلی آن را دارد.

 

وی 25 مارس در صفحه توئیتر خود یک نظرسنجی انجام داد و پرسید «آیا معتقدید توئیتر شدیدا به آزادی بیان پایبند است؟» که بیش از 70 درصد پاسخ منفی به این سوال دادند.

 

ایلان ماسک،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------