تجمع کارگران پتروشیمی تبریز/ اعتراض جمعی از کارکنان مخابرات روستایی خوزستان



تجمع کارگران پتروشیمی تبریز،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
تعدادی از کارگران پتروشیمی تبریز در اعتراض به عدم وجود تناسب در بین حقوق کارگران در ورودی این شرکت تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، تعدادی از کارگران شرکتی پتروشیمی تبریز در اعتراض به فاصله زیاد بین حقوق رسمی ها و شرکتی ها مقابل ورودی این شرکت تجمع اعتراضی برپا کردند.

 

این کارگران معتقدند در حالی که حقوق  و کارانه پرسنل رسمی این شرکت  تفاوت فاحشی با ما دارد  برای کارگران شرکتی این رقم ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

کارگران معترض انتظار دارند تا در وضعیت کنونی اقتصاد کشور قشر زحمت کش و تلاشگر کارگران پتروشیمی تبریز نیز مدنظر قرار گیرد.

 

***

 

جمعی از کارکنان مخابرات روستایی خوزستان خواستار پرداخت مطالبات خود شدند

حدود یکصد نفر از کارکنان مخابرات روستایی خوزستان روز یکشنبه با تجمع در مقابل ساختمان استانداری در اهواز، محقق شدن مطالبات خود را خواستار شدند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

نماینده کارکنان مخابرات روستایی خوزستان در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: کارکنان مخابرات روستایی خوزستان خواستار بهبود وضعیت حقوقی و معیشتی خود هستند.

 

مجید حسنکی گفت: تبدیل وضعیت نشدن کارکنان این بخش، شرایط نامطلوب بیمه و دریافت حقوق بسیار نامناسب از مواردی است که خواستار رسیدگی به آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه تعداد کارکنان مخابرات روستایی خوزستان ۲۴۰ نفر است افزود: تاکنون چند بار نسبت برای رسیدگی به خواسته‌های خود تجمع و اعتراض کرده‌ایم اما کسی پاسخگو نبوده است.

 

این کارمند مخابرات روستایی خوزستان ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی و تورم، وضع معیشتی کارکنان این بخش بسیار نامناسب است و از مسوولان درخواست رسیدگی داریم.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------