آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

تجمع مجدد رانندگان کامیون در مقابل سازمان راهداری (25 تیر 1401)



تجمع مجدد رانندگان کامیون در مقابل سازمان راهداری،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
رانندگان کامیون‌های دست دوم وارداتی، در اعتراض به عدم تحقق وعده‌ها، بار دیگر در مقابل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تجمع کرده‌اند.

رانندگان می‌گویند در حالی‌که قرار بود ظرف ۲۰ روز، ابلاغیه‌های ما برای پلاک‌کردن خودروهای‌مان صادر شود، بار دیگر مسئولان سازمان راهداری شانه خالی کرده‌اند و می‌گویند حل این مشکل زمان‌بر است.

 

تجمع قبلی رانندگان در آخرین روزهای خرداد برگزار شده بود که در همان مقطع، انصاف نیوز در یک گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با دو نفر از رانندگان معترض، مشکلات آنان را بررسی کرد.

 

خلاصه مبحث آنان این بود که تعدادی کامیون دست دوم وارد کرده‌ و متعهد شده‌اند به ازای پلاک‌شدن هم یک خودرو، یک کامیون فرسوده را از جاده‌ها خارج کنند اما با تعلل سازمان‌های مربوطه، قیمت سند کامیون‌های اسقاطی، ظرف چند ماه ۲ تا ۳ برابر شده است و این رانندگان دیگر امکان اسقاط کامیون برای پلاک‌شدن خودروهای خود را ندارند.

 

 

رانندگان می‌گویند حتی حاضرند تعهد بدهند که ظرف چند سال بدهی خود به دولت را تسویه می‌کنند اما هیچ اقدامی صورت نگرفته و معیشت‌شان به مخاطره افتاده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------