آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

روسیه انتقال گاز به اروپا از طریق نورد استریم را از سر گرفت



انتقال گاز به اروپا توسط روسیه،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
خبرگزاری رسمی آلمان از آغاز مجدد پمپاز گاز طبیعی روسیه به این کشور از طریق خط لوله انتقال «نورد استریم -۱» خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، پمپاژ گاز طبیعی از روسیه به آلمان از طریق خط لوله «نورد استریم -۱» پس از اتمام کار تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده که ده روز طول کشید، از سر گرفته شده است.

 

این خبر را خبرگزاری رسمی آلمان (DPA) به نقل از شرکت «نورد استریم» که مسئول بهره برداری از خط لوله پمپاژ گاز طبیعی از روسیه به آلمان در اعماق دریای بالتیک است، اعلام کرد.

 

گفتنی است که عملیات تعمیر و نگهداری سالانه در «نورد استریم - ۱» از ۱۱ ماه ژوئیه آغاز شد و تا امروز یعنی ۲۱ این ماه ادامه یافت. «نورد استریم» بزرگترین خط لوله منفرد است که گاز روسیه را به آلمان منتقل می‌کند و توقف ده روزه فعالیت آن با ترس دولت‌ها، بازارها و شرکت‌های غربی از تمدید این توقف به علت بحران اوکراین همراه بود.

 

خط لوله «نورد استریم - ۱» سالانه ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز را از روسیه به آلمان از زیر دریای بالتیک منتقل می‌کند. روسیه ماه گذشته با اشاره به تأخیر در بازگرداندن تجهیزات تعمیر شده توسط شرکت آلمانی «زیمنس» در کانادا، جریان گاز را به ۴۰ درصد از ظرفیت کل خط لوله کاهش داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------