آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

وضعیت عجیب ارزان‌ترین خانه های تهران در پنج سال / افزایش قیمت ٨٠٠ درصدی ملک در پایتخت



تورم مسکن،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
منطقه ١٨، همواره به عنوان یکی از مناطق ارزان قیمت تهران در حوزه مسکن شناخته می‌شده و خانه‌های این منطقه عموما ارزان‌ترین خانه‌های تهران هستند. قیمت مسکن در این منطقه طی ۵سال بیش از ٨٠٠درصد افزایش قیمت داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، مستاجر باشید یا صاحب خانه، دیگر قطعا از افزایش قیمت عجیب و سرسام‌آور خبر دارید؛ قیمت مسکن در این چند سال به طرز عجیبی جهش یافته و متقاضیان مسکن را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

 

اما نکته جالب این است که همواره در طی این سالها منطقه١٨ ارزان‌ترین منطقه تهران بوده است. اما نکته قابل تامل، افزایش قیمت مسکن در این منطقه طی ۵سال اخیر است.

 

براساس آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در منطقه ١٨ از متری ٢میلیون و ٢٧٠هزار تومان در تیر ٩۶ به متری ٢٠میلیون و ٧٧٨هزار تومان در تیر١۴٠١ رسیده است. یعنی در طی ۵سال متوسط قیمت مسکن در این منطقه بیش از ٨٠٠درصد افزایش یافته است.

 

لازم به ذکر است قیمت مسکن در منطقه ١٨ در تیر ١٣٩٧، حدود سه میلیون و ٩٨۶هزار تومان، در تیر ٩٨، قریب به ۶میلیون و ٨٩هزار تومان،در تیر ٩٩، حدود ٩میلیون و ۶٣٠هزار تومان و در تیر ١۴٠٠ تیر ١٣میلیون و ۴۴٢هزار تومان بوده است.

 

تورم مسکن،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------