پیش فروش سکه متوقف شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پس از توقف پیش فروش سکه در سررسید‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه از امروز پیش فروش در تمام سررسید‌ها به طور موقت بسته شد.

 به گزارش میزان، بعد از یکسان سازی نرخ ارز پیش فروش سکه از تاریخ ۲۲ فروردین ماه در سررسید‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه، ۹ ماهه، یکساله، ۱۸ ماهه و ۲ ساله به دستور بانک مرکزی آغاز شد.

   

بعد از گذشت تقریبا یک هفته، پیش فروش سکه با سررسید یک ماهه متوقف شد و بعد از آن به ترتیب پیش فروش سکه با سررسید‌های سه ماهه و ۶ ماهه نیز بسته شد.

   

بعد از توقف پیش فروش سکه در سررسید‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه مدیرکل نشر و ریالی بانک مرکزی شب گذشته از توقف موقت پیش فروش سکه از روز جاری یعنی ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

   

لازم به ذکر است که متقاضیان برای پیش فروش سکه در سررسیدهای ۹ ماهه، یک ساله، ۱۸ ماهه و دوساله در مراجعه به شعب بانک ملی به در بسته خوردند و به آنها اعلام شد که موقتا پیش فروش متوقف شده است.

  

 رحیمی در توضیح علت توقف پیش فروش سکه گفت: چون نیاز است در قبال پیش فروش سکه بتوانیم تعهدات خود را عملی کنیم و کیفیت بالای ضرب سکه را حفظ کنیم، قرار شد از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به طور موقت پیش فروش سکه متوقف شود.

   

گفتنی است از آغاز پیش فروش سکه تاکنون هفت میلیون سکه پیش فروش شد و به دستور رئیس کل بانک مرکزی قرار شد این توزیع حتی زودتر از ۲۶ اردیبهشت ماه انجام شود و مردم می‌توانند سر موعد و حتی زودتر سکه خود را تحویل بگیرند.

  

 به گفته این مقام مسئول در سه روز نخست توزیع، بالغ بر یک میلیون سکه توزیع خواهد شد حال باید دید که با تزریق سکه‌های پیش فروش شده از ۲۶ اردیبهشت ماه چقدر قیمت‌ها در بازار متعادل می‌شود و بازار متلاطم سکه آرام می‌شود یا خیر.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------