آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

زنگ خطر برای صنعت طلا و جواهر کشور



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زنگ خطر برای صنعت طلا و جواهر کشور

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان افت خرید و فروش در بازار مصنوعات طلا، بدلیجات را رقیبی برای بازار طلای داخل معرفی کرد.

احمد وفادار، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درگفتگو با باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان افت بها در بازار طلا گفت: بازار طلا طی ماههای اخیر با افت رونق معاملات مواجه شده است که این امر باعث متضرر شدن قسمت اعظمی از تولیدکنندگان طلا و جواهر شده است.

وی بخشی از رکود نسبی حاکم بر بازار را نتیجه نوسان قیمتها دانست و تصریح کرد: اخیراً سلیقه مردم به سمت بدلیجات گرایش پیدا کرده است که این امر زنگ خطری برای صنعت طلا و جواهر کشورمان محسوب می شود.

وفادر خاطر نشان کرد: اکثر بدلیجات از کشورهای جنوب شرق آسیا و چین وارد کشور می شوند که این امر ذائقه مردم را عوض و سازندگان طلا را در کشور متضرر کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بهای طلا را غیر قابل پیش بینی اعلام کرد و افزود: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم بازار معمولاً با رکود مواجه می گردد، که تاثیری منفی بر روی بازار طلا خواهد نمود./باشگاه خبرنگاران

قیمت سکه و طلا در بازار ایران

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------