آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

پیش‌بینی آینده قیمت طلا



پیش‌بینی آینده قیمت طلا ,طلا و سکه

پیش‌بینی آینده قیمت طلا

صدای جنگ در سوریه رو به خاموشی است. این مسئله روند صعودی قیمت طلا جهانی را متوقف کرده است. از سوی دیگر نشست هفته آینده بانک مرکزی امریکا احتمال ریزش قیمت هر انس طلا به کانال 1200 دلار را افزایش داده است.

در بخش دیگری از گزارش فرارو آمده است: در حال حاضر با فروکش کردن ناآرامی ها در سوریه از افزایش جذابیت طلا طی چند هفته اخیر کاسته شده و قیمت این فلز به زیر 1400دلار رسیده است. علاوه بر این پیش بینی می شود که بانک مرکزی امریکا (فدرال رزرو) در نشست هفته آینده خود، 10 تا 15 میلیارد دلار از برنامه محرک پولی فدرال رزرو کاهش دهد.

بر این اساس جفری کوری کارشناس ارشد موسسه مالی گلدمن ساش پیش‌بینی کرد ، در صورت متوقف شدن برنامه محرک پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا به کمتر از 1000 دلار خواهد رسید. موسسه مالی گلدمن ساش آمریکا پیش‌بینی کرد، با متوقف شدن برنامه محرک پولی فدرال رزرو روند نزولی قیمت جهانی طلا در سال 2014 میلادی نیز ادامه خواهد یافت.

علاوه بر این 22 کارشناس ارشد اقتصادی در نظرسنجی اخیر کیتکو شرکت کرده‌اند که از این تعداد 10 نفر پیش‌بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد و 11 نفر نیز به کاهش قیمت طلا رای داده‌اند.

تازه‌ترین نظرسنجی رویترز نیز نشان می‌دهد روند نزولی قیمت طلا در سال 2014 میلادی نیز ادامه خواهد یافت. قیمت هر اونس طلا دیروز با 1.73 دلار کاهش به کمتر از 1364 دلار رسیده است. قیمت طلا در روزهای اخیر برای لحظاتی به 1356 دلار رسید.

تحلیلگران موسسه UBS در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC اعلام کردند به احتمال زیاد قیمت جهانی طلا طی روزهای آتی تا 1250دلارسقوط خواهد کرد. /ايسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------