آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

نوبخت در سنندج: ایران در سال 2020 از رکود خارج می‌شود/دشمنان برای مذاکره با ایران التماس می‌کنند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون رئیس جمهور گفت: صندوق بین‌اللملی پول اعلام کرده که ایران در 2020 از رکود خارج شده و رونق به ایران باز می‌گردد.

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت شامگاه امروز در حاشیه سفر به کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث 3 هزار واحد مسکونی در کردستان کلنگ‌زنی شد که ظرف یک سال آینده این واحدها به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد احداث شده و به محرومین تحویل داده می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیریت این است که در کمبود منابع با تخصیص بهینه بتوانیم به اولویت‌ها بپردازیم و این کاری ایت که در دولت انجام گرفته است.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: در زمینه هزینه‌های جاری و پرداخت‌ها هرچند باید خیلی بیشتر از این به کارکنان دولت پرداخت می‌شد، اما حقوق معوق نداریم.

 

نوبخت تصریح کرد: با وجود تمام تحریم‌ها، پرداخت‌ها 20 درصد افزایش داشته و در زمینه پرداخت وجه خرید تضمینی گندم، پاداش و تشویقی‌ها هم هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

وی اظهار کرد:‌ در سه ماهه اول امسال 29 هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌هتی عمرانی تخصیص یافت و به دستگاه‌های مختلف تزریق شد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولویت‌بندی مدیریتی انتظار مقام معظم رهبری و ملت از دولت است و ما هم تلاش کرده‌ایم با اولویت‌بندی منابع محدود، کارهای بزرگ انجام دهیم.

 

وی اذعان داشت: توطئه و تحریم‌های دشمنان مانع رشد ایران نمی‌شود، چون حق هستیم خدا ما را در برابر دشمنان عهدشکن یاری می‌دهد و با یاری خدا دشمن را مایوس خواهیم کرد.

 

نوبخت تصریح کرد:‌ اگر روزی می‌گفتند آمریکا علاقه‌ای به مذاکره با ایران ندارد، امروز دشمنان التماس می‌کنند که با آنها وارد مذاکره شویم و این به واسطه قدرت کشور ماست.

 

وی همچنین گفت: کشور ایران امروز بسیار محکم و مستحکم در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده و افراد صاحب‌نظر در امریکا و سایر نقاط دنیا معتقد هستند که در میدان تحریم‌ها، امریکا شکست خورده است.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: صندوق بین‌اللملی پول اعلام کرده که ایران در 2020 از رکود خارج شده و رونق به ایران باز می‌گردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------