آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

آغاز ثبت‌نام ۷۰ هزار مسکن ملی ۱۸ شهر استان تهران از ۱۰ صبح فردا/ سهم تهرانی‌ها ۵۰ هزار مسکن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون وزیر راه و شهرسازی از اضافه شدن یک شهر دیگر به استان تهران برای ثبت‌نام طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: سهمیه استان و شهر تهران در این مرحله ثبت‌نام حدود ۷۰ هزار واحد است.

محمود محمودزاده با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در تهران از ساعت ۱۰ صبح فردا، اظهار کرد:‌ ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان‌ تهران در ۱۴ شهر آبسرد، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت انجام می‌شود.

 

وی با بیان این‌که در این ۱۴ شهر برای حدود ۲۰ هزار واحد طرح ملی مسکن  ثبت‌نام انجام می‌شود، ‌ افزود:‌ برای شهروندان تهرانی نیز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی در جنوب شرق پایتخت از صبح فردا انجام خواهد شد.

 

معاون مسکن و ساختمان با اعلام این‌که ظرفیت ثبت‌نام در این چهار شهر برای شهروندان تهرانی حدود ۵۰ هزار واحد است، تصریح کرد: ظرفیت ثبت‌نام برای استان‌های البرز و قزوین و ۵ استانی که قبلا ثبت‌نام در آنها انجام شده و فردا با افزایش ظرفیت ثبت‌نام مجدد انجام خواهد شد، حدود ۲۰ هزار واحد است.

 

محمودزاده بیان این‌که در ۵ استان کرمان، هرمزگان، اصفهان، زنجان، خراسان جنوبی در مرحله دوم ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط انجام می‌شود، گفت:‌با توجه به بررسی فرم «ج» متقاضیان، پس از اتمام زمان ثبت‌نام  فاز هفتم، به سرعت پالایش متقاضیان در سه بخش ثبت اسناد، ‌ ثبت احوال و تسهیلات بانکی انجام می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------