آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

رانت ۲ شرکت معروف تاکسی اینترنتی برای گرفتن سهمیه بنزین یارانه‌ای/ تکلیف دیگر شرکت‌ها مشخص نیست



اخبار,اخبار اقتصادی وبازرگانی,سهمیه بنزین

قرار است سهمیه یک میلیون لیتر بنزین یارانه‌ای در روز به طور انحصاری تنها به دو شرکت معروف تاکسی اینترنتی تعلق گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برخی شنیده‌ها حاکی از تلاش گسترده دو شرکت مطرح تاکسی اینترنتی برای دریافت سهمیه بنزین یارانه‌ای است.

 

بنا بر این گزارش، مدیران این دو شرکت طی روزهای گذشته جلسه‌ای با مدیران یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات داشته‌اند که بر اساس آن قرار شد هماهنگی‌های لازم برای تخصیص بنزین یارانه‌ای به این دو شرکت صورت گیرد.

 

تخصیص یک میلیون لیتر بنزین روزانه به این دو شرکت، خروجی اولین جلسه در سازمان مذکور بوده است. نکته قابل توجه آنکه این میزان بنزین قرار است بصورت ۷۰-۳۰ بین دو شرکت تقسیم شود، چرا که رانت اصلی متعلق به یکی از دو شرکت بوده و به همین دلیل قرار است شرکت با رانت قوی‌تر، سهم بیشتری از این بنزین‌ها داشته باشد.

 

این در حالی است که علاوه بر این دو شرکت، دیگر شرکت‌های تاکسی اینترنتی هم وجود دارند و باید آنها نیز از سهمیه منطقی بنزین بهره‌مند شوند اما اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گویای این است که هیچ سهمی به سایر شرکتها داده نشده است.

 

گفتنی است؛ مدیران این دو شرکت برای نهایی شدن تصمیمات جلسه قبلی، قرار است به زودی با مدیران وزارت نفت در این باره دیداری داشته باشند و پیش از خبر قطعی سهمیه‌بندی بنزین، سهمیه یک میلیون لیتری آنها در روز نیز تایید شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------