آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

محبوب ترین برندهای دوچرخه در بازار ایران چه برندهایی هستند؟



دوچرخه یک وسیله پاک محسوب می شود و از هیچ انرژی فسیلی استفاده نمی‌کند. دوچرخه علاوه بر کارکردهای مختلفی که در حمل و نقل آسان افراد دارد، به عنوان یک ورزش همگانی که در دسترس اغلب افراد هست، محسوب می شود. ورزشکاران رشته دوچرخه سواری  هم که از عاشقان دوچرخه های خاص و سبک هستند.

 

اغلب کشورها برنامه های گسترده‌ی تشویقی برای استفاده بیشتر مردم از دوچرخه اجرا می کنند. حتی بعضی از کشورها دوچرخه های رایگان در اختیار مردم قرار می دهند تا آن ها کمتر از اتومبیل شخصی استفاده کنند. آن‌ها سعی می‌کنند به این وسیله از آلودگی هوا جلوگیری کنند. در این مقاله چند برند محبوب و پرفروش دوچرخه در ایران را معرفی خواهیم کرد.

 

محبوب ترین برندهای دوچرخه,محبوب ترین برندهای دوچرخه در ایران,برندهای محبوب دوچرخه

محبوب ترین برندهای ایرانی دوچرخه 

 

انتخاب دوچرخه مناسب

خرید دوچرخه یکی از آرزوهای هر کودکی است و یکی از بهترین تفریحات دوران کودکی همین دوچرخه سواری است. در گذشته اغلب بزرگسالان هم از دوچرخه برای رفت و آمد استفاده می کردند و حتی آن را بر موتور ترجیح می دادند. با توجه به آلودگی هوا طرفداران محیط زیست هم مردم را به استفاده از این وسیله سالم تشویق می کنند. شما می توانید با توجه به نیاز و همچنین بودجه خود دوچرخه مناسب قد و وزنتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید معمولا برای انتخاب دوچرخه سایز فریم را باید در نظر بگیرید.

 

دوچرخه المپیا

اگر علاقه‌مند به خرید دوچرخه المپیا هستید، باید بدانید که یکی از بهترین برندهای دوچرخه سواری را انتخاب کرده اید. قطعات  دوچرخه‌های المپیا بسیار با کیفیت هستند و از جنس آلومینیوم یا آلیاژ آهن ساخته می شود. سیستم دنده شیمانو دوچرخه های المپیا قدرت مضاعفی به این نوع دوچرخه ها داده است.

 

دوچرخه‌های بچگانه مدل المپیا نیز بسیار سبک، زیبا و دارای محافظ زنجیر و ترمزهای قوی هستند. این مدل دوچرخه می تواند وسیله مناسب و ایمنی برای کودکان شما باشد. شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین دوچرخه مورد نظر خود را انتخاب کنید. قیمت اقتصادی و کیفیت خوب المپیا را به یکی از پرفروش ترین دوچرخه ها در ایران تبدیل کرده است.

 

دوچرخه ویوا

از دیرباز ویوا برند نام آشنا برای ایرانیان است. در خرید دوچرخه گزینه های زیادی پیش رو دارید. مثلاً دوچرخه ویوا یکی از باکیفیت ترین دوچرخه های جهان محسوب می شود. دوچرخه‌های ویوا از جنس آلومینیوم و کربن ساخته می شوند. ساخت بدنه دوچرخه با آلیاژ کربن باعث سبکی فوق العاده آن می شود.

 

البته از طرفی هزینه تولید دوچرخه نیز بالا می رود و باعث گرانی دوچرخه می شود.  دوچرخه های ویوا در سه مدل کوهستانی، شهری و حرکتی تولید می شوند. قطعات دنده های این دوچرخه نیز از شیمانو تهیه می شود که بهترین برند برای دنده دوچرخه محسوب می شود. البته خود شیمانو هم درجه بندی خاص خود را دارد.  شیمانو الیویو و دئور بالاترین کیفیت و رده را در شیمانو دارند و شیمانو تورنی پایین ترین سطح و رده را در شیمانو دارد.

 

انتخاب دوچرخه مناسب ,خرید دوچرخه,راهنمای خرید دوچرخه

دوچرخه ویوا

 

دوچرخه اورلرد

دوچرخه اورلرد در کارخانه اورلرد ساخته می شود. کارخانه بزرگ دوچرخه اورلرد در تایوان مستقر است. اما تیم تحقیقاتی و توسعه این کارخانه در کشورهای کانادا، چین و تایوان فعالیت می کند. این کارخانه با سابقه سی ساله در تولید دوچرخه در کنار تولید دوچرخه های برند انحصاری خود به تولید دوچرخه برای چندین برند مهم دیگر نیز می پردازد. لوازم دوچرخه اورلرد مانند ترمز، ست دنده و سایر لوازم اصلی آن از لوازم  با کیفیت کمپانی معروف جهان  شیمانوی ژاپن تهیه می شود. لوازم شیمانو در دنیا بسیار با کیفیت هستند و عمر بالایی نیز دارند. تمام کارخانه های دوچرخه سازی جهان با اطمینان کامل، از محصولات شیمانو استفاده می کنند.

 

کارخانه اورلرد با استفاده از مهندسان و کارشناسان مجرب به کنترل کیفیت محصولات خود نظارت می کند. لذا تمام مراحل تولید از مراحل آزمایشگاهی شناسایی آلیاژها گرفته تا مراحل جوشکاری، فرم دهی و تست لوازم متحرک دوچرخه با استفاده از ابزار پیشرفته آزمایشگاهی بررسی و ارزیابی می شوند. دوچرخه اورلرد در کنار کیفیت بالا و قیمت منصفانه توجه دوچرخه سواران بسیاری را مجذوب خود کرده است.

 

دوچرخه جاینت

اگر به فکر خرید دوچرخه جاینت هستید بهتر هست با شرکت سازنده آن آشنا شوید. شرکت سازنده دوچرخه‌های جاینت نیز در تایوان مسقر است. این شرکت در تایچونگ تایوان مدیریت می شود، اما کارخانه ها و شعبه های تولیدی آن در تایوان، هلند و چین قرار دارد. شرکت جاینت تلاش می کند بر اساس نیازهای مردم دوچرخه های متنوعی تولید کند. مثل تولید دوچرخه های مخصوص کوهستان، دوچرخه های سبک  مخصوص جاده ، دوچرخه های مخصوص بانوان و دوچرخه های مخصوص کودکان.

 

این شرکت توانسته با تولید محصولات با کیفیت  و متنوع اعتماد بسیاری از مشتریان را در سرتاسر جهان به خود جلب کند. به طوری که شرکت جاینت به طور میانگین  سالانه حدود 7 میلیون دوچرخه طراحی و تولید و به تمام دنیا صادر می کند. دوچرخه‌های برقی هم یکی از محصولات این شرکت است که روز به روز به طرفداران این دوچرخه اضافه می شود.

 

دوچرخه 26

خرید دوچرخه 26 برای افراد بزرگسال نیز بسیار ایده آل است. با توجه به اینکه قد افراد در این سن تغییری نمی کند، این دوچرخه می تواند برای سالیان متمادی مورد استفاده افراد قرار بگیرد. این دوچرخه نیز در مدل های کوهستانی،  مردانه و زنانه تولید می شود. این دوچرخه به راحتی شتاب می گیرد و در سراشیبی هم عملکرد خوبی دارد. این دوچرخه به علت سبکی و استحکام خود قابلیت پرش از موانع را نیز دارد.

 

خرید دوچرخه های ایرانی,برندهای محبوب ایرانی دوچرخه, خرید اینترنتی دوچرخی از بایکی لند

دوچرخه سایز 26

 

دوچرخه 26 دارای قیمت های مختلفی است و خریداران دوچرخه می توانند بر اساس نیاز خود دوچرخه خود را با قیمت دلخواه انتخاب کنند. هرچند اغلب افراد تلاش می کنند دوچرخه خود را با قیمت کمتری خریداری کنند. یکی از راههای انتخاب دوچرخه مطلوب و با قیمت مناسب مراجعه به سایت‌های معتبر است. در صورت می‌توانید با انواع دوچرخه، قیمت آن‌ها و کارایی آن آشنا شوید و به آسانی دوچرخه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

قیمت دوچرخه 

یکی از نکاتی که در خرید دوچرخه اهمیت دارد قیمت آن است. هر کس با توجه به استفاده ای که از دوچرخه انتظار دارد یا توانایی مالی خود نوع دوچرخه ‌اش را انتخاب می کند. بنابراین هرکس بنا به نیاز خود باید هزینه ی متفاوتی را برای دوچرخه بپردازد. همان‌طور که گفتیم دوچرخه های مخصوص مسابقات ورزشی گران‌تر از سایر انواع دوچرخه ها هستند . یا دوچرخه های دنده ای نسبت به دوچرخه های ساده‌تر قیمت بیشتری دارند.

 

نوع برند و ایرانی یا خارجی بودن دوچرخه ها نیز در قیمت دوچرخه تأثیر زیادی دارند. دوچرخه‌های چینی نیز نسبتاً ارزان هستند. در این میان باید مراقب دوچرخه های تقلبی نیز باشید. ممکن است دوچرخه هایی با قیمت بسیار ارزان در بازار عرضه شوند که بی کیفیت و تقلبی هستند که می توانند آسیب زیادی به بدن وارد کنند. لذا اگر شناخت مناسبی درباره مدل های دوچرخه های باکیفیت ندارید، با یک نفر متخصص در زمینه دوچرخه مشورت کنید.

 

خرید اینترنتی دوچرخه

قبل از خرید دوچرخه با چند برند محبوب در ایران آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مثل بایکی لند بروید و انواع مختلف دوچرخه‌ها را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 

 

دوچرخه‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانتنامه و سند معتبر هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل دوچرخه هم در این فروشگاه بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا به بروید و دوچرخه مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید، به صورت مونتاژ شده و در کارتن برای شما ارسال شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024