آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

دستورالعمل تعطیلی اصناف اصفهان، اهوازو کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
ستاد پیشگیری از کرونا استان اصفهان در مصوبه ای فعالیت کلیه واحدهای صنفی استان به جز مواد غذایی را تا 15فروردین ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایلنا ، پیرو مصوبه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، فعالیت کلیه واحدهای صنفی به جز صنوف مرتبط با موادغذایی تا پایان ۱۵ فروردین ممنوع است.

 

 لازم به ذکر است واحدهای صنفی که به مصوبه مذکور عمل نکنند، متخلف صنفی تلقی و پس از پلمب واحد صنفی آنان، تا ریشه کن شدن بیماری از فعالیت آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

دستورالعمل تعطیلی اصناف اهواز ابلاغ شد

خوزستان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان گفت: تمامی اصناف شهرستان اهواز به جز چهار صنف مستثنی، بر اساس تصمیم شورای تامین این شهرستان از ۲ فروردین تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند.

 

عبدالرحمان ناصریان بیان کرد: امروز در شورای تامین اهواز تصمیم گیری شد که برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح شهر و بازار و به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا تمامی اصناف اهواز به جز چهار صنف نانوایی ها، میوه و تره بار، سوپر مارکت ها و عرضه کنندگان گوشت و مرغ تعطیل شوند و البته داروخانه ها نیز دایر هستند.

 

وی گفت: پیش از این در تمامی شهرستان های خوزستان این تصمیم گرفته شده است و اصناف غیرضروری تعطیل شدند.

 

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان ادامه داد: اصنافی که با این دستورالعمل مخالفت کنند توسط اماکن تعطیل خواهند شد.

 

تعطیلی تمام اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین

کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

سید حشمت الله صمیمی دوست در خصوص وضعیت بازار استان برای مقابله با ویروس کویید 19، افزود: با توجه به درخواست و مشارکت صنوف و تصمیمات کلان کشوری، کلیه صنوف، بجز صنوفی که کالاهای اساسی و ضروری مردم را تامین می کنند از جمله صنف خبازان،  خواربارفروشی، میوه و تره بار، قصابان، بزازان، داروخانه‌ ها و مرغ فروشان  تا ۱۵فروردین ۱۳۹۹ تعطیل هستند. 

 

وی اظهارکرد: در صورتی که سایر صنوف از این موضوع تمرد کنند و دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکنند  در حقیقت تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و دستگاه های نظارتی موظف به اقدام قانونی هستند .

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مکان های پر تجمع استان نیز باید تعطیل شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------